2012. december 28., péntek

39. fejezet by: Eszti


*Brooke szemszöge*

Ez a randinak nevezett valami nagyon jól sikerült. 

Zaynnel a parkban sétálgattunk, meg ücsörögtünk a padon miközben tök jólelbeszélgettünk, és mivel tök hideg volt még a pulcsiját is odaadta, hogy ne fázzak. Egyébként én egyáltalán nem fáztam, de nem tudtam ellenállni a finom Zayn illatú pulcsinak. A randink végén Zaynnel úgy mentünk haza, hogy fogta a kezemet, és mondta, 
 
hogy ha szeretnék aludhatok vele, így az estét vele töltöm...annyira boldog vagyok...



~1 héttel, később az esküvő napja~


*Niall szemszöge*

Hát ez a nap is eljött, amikor megnősülök. Legmerészebb álmaimban se mertem volna gondolni, hogy ilyen hamar valaki a férjének fog szólítani. Lehet mások azt hiszik nem tudom, hogy a házasság egy életre szól, meg hogy ilyen rövid idő alatt nem lehetek biztos abban, hogy ő az igazi, de nekem meggyőződésem, hogy mi egymásnak lettünk teremtve...


*Ash szemszöge*


Huhh... húzós nap lesz a mai. Nagyon sok dolog van még amit meg kell csinálnunk az esküvőig. Ellenőrizni kell, hogy minden úgy van feldíszítve ahogy kértük, el kell menni a fodrászhoz, hogy megcsinálja a hajunkat. Utána megyünk a sminkeshez, na meg a körmünket is meg kell csinálni.Mire ezekkel végzünk épp, hogy lesz annyi időnk, hogy belebújjunk a ruhánkba és rohanjunk a fényképészhez.

-Louis, dobj már el minket a fodrászhoz!
-Azonnal.
-Csajok, gyertek, indulunk a szépségszalonba - ordítottam el magam.




~esküvő kezdete előtt pár perccel~


*Brooke szemszöge*


-Na jó, aki él és mozog az gyerünk itt az ideje, hogy Sam és Niall kimondja a boldogító igent - buzdított minket Danielle.

-El sem hiszem, hogy férjhez megyek - lelkendeztem Sam.
-Jó, ezt ma már hallottuk párszor, de siessünk, mert elég gázos lenne elkésni - mondta Kim -Ja és ha az az óra jól jár akkor van 1 percünk...


Kicsit sietősre véve a tempót, de odaértünk a helyszínre. Már azt hittem, hogy minden rendben van és akkor megláttam, hogy Kim ruhája el van szakadva. Felcsendült a zene amire be kellett volna vonulnunk, de én még időben megállítottam a többieket...

*Harry szemszöge*


Felcsendült a zene, már vagy 1 perce megy, de a menyasszony még sehol. Láttam Niall-ön, hogy aggódik, hogy mi van Sammel.

-Kimegyek megnézem mi van velük, ne aggódj - súgtam a fülébe és kimentem, hogy utána járjak a dolgoknak.
Kint látom, hogy ott van mindenki és Sam valamin nagyon dolgozik.

-Mi történt?
-Hosszú, majd elmeséljük utána - kaptam a választ Danitől.
-Kész is van, mehetünk - mondta Sam mosolyogva.



-Na jó akkor én visszamegyek és nekifutunk még egyszer.


*Sam szemszöge*


-Köszönöm Brooke - mondtam.

-Én köszi Brokke, - hálálkodott Kim is - hogy néztem volna ki szakadt ruhában. Na meg persze köszi Sam, hogy azzal a két szép és ügyes kezeddel megvarrtad.
-Még jó, hogy régebben megtanultam anyutól varrni - mondtam mosolyogva.
Mindenki beállt a helyére és vártuk, hogy felcsendüljön a bevonulási zene.


Mosolyogva vonultam be a padsorok között, mert hihetetlenül boldog voltam, hogy férjhez mehetek ahhoz az emberhez akit mindennél jobban szeretek és akitől nemsokára gyerekem fog születni.


*Kim szemszöge*



-Hölgyek, lányok gyertek előre! - ordította el magát Niall.

Gyorsan előre mentünk a lányokkal, hogy egy kis esélyünk legyen arra, hogy elkapjuk a csokrot.
-3...2...1 - számolt vissza hangosan Sam - repül a csokor!




A következő pillanatban pedig már az én kezemben volt a menyasszonyi csokor. Odafutottam Harryhez kapott egy gyors puszit ezt suttogtam a fülébe:

-Ugye tudod, hogy ez mit jelent?
Meg se várva válaszát futottam a lányok után akik közben elindultak átvenni a ruhájukat.
Ash ruhája (köszönet Heninek)

Brooke ruhája (köszönet Heninek)

Denielle ruhája (köszönet Heninek)

Kim ruhája (köszönet Heninek)

*Niall szemszöge*


Az esküvő az elején lévő gubancot leszámítva teljesen jól sikerült. A lagzi is jó volt eddig. Rengeteg kaja volt (ragaszkodtam hozzá), táncoltunk, képeket vetítettünk. Nagyon gyorsan eltelt az idő. Már éjfél van. Sam most ment fel átvenni a menyecskeruháját.

-Niall, Sam hova a búbánatba tűnt? - érdeklődött Ash a nejem után.
-Felment átvenni a menyecskeruháját. Most, hogy mondod már vagy egy negyed órája ment el öltözni - gondolkodtam hangosan.
-Felmegyek megnézem mi van vele.
-Én is megyek.
-Nem, bízd csak rám. A végén még azt hinnék, hogy az ifjú pár lelépett - mondta Ash mosolyogva.

*Zayn szemszöge*


-Jössz táncolni? - kérdezte egy női hang a hátam mögül.

Hátranéztem, hogy megtudjam ki a hang tulajdonosa. Mikor megláttam, hogy Brooke kicsit gondolkoztam a válaszon végül igent mondtam.Nem tudom mi van most közöttünk. Lehet, hogy kicsit mind félreismertük Brooke-t. Lehet, hogy nem a legjobb bemutatkozása volt, hogy Kimnek adta ki magát. Hát ja, Kimnek pocsék volt, de Brooke-nak... Brooke-nak teljesen más. Sokkal felszabadultabb, sokat nevet és ahogy elnézem jól érzi magát közöttünk.
-Brooke, egy percre ki jössz velem a kertbe? - kérdeztem.
-Persze - mondta vidáman - miért hívtál ki? - kérdezte már a friss levegőn.

-Hát tudod gondolkodtam - kezdtem bele szónoklatomba - és nem tudtam eldönteni, hogy most mi van közöttünk. Úgy értem ez elmúlt 1 héten többször is randiztunk, van amikor együtt alszunk...
-Ezen én is gondolkoztam már. Tudod én azóta kedvellek amióta Londonban voltam Kimként. Nemtudom neked mennyire tetszett az elmúlt hét, de nekem nagyon. Szerinted tudnánk folytatni? Mármint úgy.
Na erre mit mondjak? Kedvelem Brooke-t, de valahogy úgy érzem még mindig Ash-t szeretem...
Hosszas gondolkozás után közelebb hajoltam hozzá és a számmal betapasztottam az övét.
-Ez igennek vegyem? - kérdezte fülig érő mosollyal az arcán.
-Próbáljuk meg - mondtam, majd kézenfogva visszamentünk a többiekhez.

Nem tudom, hogy ez volt e helyes lépés, de úgy érzem ezzel őt boldoggá tettem, én pedig talán el tudom felejteni Ash-t végleg...

*Ash szemszöge*


Felmentem megnézni, mit csinál ennyi ideig az ifjú ara. Kopogok a szoba ajtaján, de nem kapok választ. Kezdtem kicsit aggódni. Benyitottam a szobába. A gyönyörű piros ruha és a kiegészítők az ágyon hevertek, Sam pedig sehol.

-Sam - emeltem fel kicsit a hangom.
-Itt va... - kezdte el Sam a mondandóját, de nem tudta befejezni.
Rögtön tudtam honnan jön a hang. Gyorsan bementem a WC-be. Igen, jól sejtettem. Sam a WC fölé hajolva hányt.

Leguggoltam hozzá és próbáltam nyugtatni. Amikor már mindent kiadott magából félve megkérdeztem:
-Jól vagy?
-Persze. Úgy tűnik kicsit hamarabb jött a reggeli rosszullét - mondta és egy mosolyt erőltetett az arcára.
-Na gyorsan öltözz át. Niall már biztos aggódik, hogy mi van veled.
2 perc alatt magára kapta a ruháját és indultunk le a többiekhez.
Sam menyecskeruhája (köszönet Heninek)

A lépcső alján megtorpant.
-Mi az? - kérdeztem.
-A hányásról légyszi senkinek egy szót se. Nem akarom, hogy aggódjanak vagy valami.
-Értettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése