2012. december 30., vasárnap

40. fejezet by: Brigi

Tadaaaaam! Izgultok már? Itt a 40. fejezet.... e szép kerek szám eljött minden örömével! Ezt nektek hoztuk:

 
Szerintem nagyon jó, hogy így össze lett gyűjtve! ;) <3

Remélem, hogy mindenki továbbra is folytatni fogja a blogunk olvasását! Sokat jelentene nekünk néhány komi is! *-* (ha értitek mire gondolok ;D) Jó olvasást! :)

~****~

 A lépcső alján megtorpant. 
-Mi az? - kérdeztem. 
-A hányásról légyszi senkinek egy szót se. Nem akarom, hogy aggódjanak vagy valami. 
-Értettem.

~az esküvő utáni nap~

*Sam szemszöge*

A tegnapi nap egyszerűen csodálatos volt! Minden tökéletesre sikerült, Kim ruhája sem volt valami egetrengető katasztrófa... csak egy megoldandó feladat. A lagzin is mindenki jól érezte magát... szóval, esküvő, lagzi kipipálva.. mi hiányzik még? Hát persze, hogy a nászút! Niall-el úgy döntöttünk, hogy egy hetet a Kanári-szigeteken töltünk (akinek jól megy ;) ).
 

*Louis szemszöge*

Ash mostanában közelebb került hozzám, mint valaha... ma is megpróbáljuk minden szabad percünket egymással eltölteni.
-Louis! Kérsz reggelit? -kopog be Ash, gondolataim pedig egyből szertefoszlanak (vagy beteljesülnek?).
-Igen! Figyelj, van egy ötletem! -lelkesedtem.- Mindketten megpróbáljuk elmondani, hogy mennyire szeretjük a másikat! Te kezded.
-Hmm... jó! Én már a kezdetekben úgy vártam, hogy észrevegyél, mint kisgyerek a karácsonyt várja.
-Egy ajándéknak tekintesz? Nem vágom. -nézett rám felvont szemöldökkel.
-A sorstól biztos, de neeem.... úgy gondolom, nem minden kisgyermek olyan, hogy a karácsonyban csak az ajándékot várja. Maga az az érzés, mikor a karácsonyfa égőjén kívül minden sötétségben van... mikor csak a fa "világít"... olyan érzés kicsiként, mintha egy útról érkeznél meg... ez a várakozásod jutalma, az élmény... minden-minden amit csak vársz és szeretsz, ott van, megkaptad. Én nagyon szeretlek! És nagyon reménykedtem, hogy egyszer észreveszel. -pusziltam szájon.
-Ez olyan... szépre sikeredett. Én más karakterrel mondom el... Még a répánál is jobban szeretlek! -puszilt meg ő is.
-Louiiiii.... ez nagyon aranyos. -olvadtam el.
 

*Zayn szemszöge*

-Mi történt odafent? -kérdeztem az éppen kézenfogva lesétáló Louis-t és a barátnőjét. Látszott rajtuk, hogy legszivesebben felfalnák egymást.
-Á, semmi... csak Louisom szerelmet vallott. -legyintett Ashley flegmán.
-Csak? Te kis... -Lou azonban nem fejezte be a mondatát, hanem a gofrimról leszedte a tejszínhabot és Ash orrára kente.
 
-Héé... állj le, csak hülyéskedtem! -kiáltott a lány, de akkor már késő volt, Lou megtalálta a tejszínhabos dobozt. Perceken belül hatalmas tejszínhab-csata alakult ki... mikor már én is fülig tejszínhabos voltam, belépett Paul (tudjátok.. a managerünk).
-Jó helyre jöttem? -kérdezte meghökkenve, ami totál érthető volt. Hogy miért? Mindenki tetől talpig tejszínhabban úszott, és minden második ember görcsösen szorongatott egy tejszínhabos dobozt.
 
-Ömm... igen... mi csak... -kezdte el Liam, majd segélykérően Dani-re nézett, aki megvonta a vállát. Erre nem tudtunk épkézláb magyarázattal előállni.
-Én csak 2 dolgot szeretnék mondani... 1.) szeretném ha Niall esküvője titokban maradna... legalábbis egy ideig     2.) amíg Niall a feleségével nászúton van, vagyis jövőhéten, nektek szabad hetetek lesz... bármit csinálhattok, akár kiutathattok Afrikába is, engem nem érdekel, csak gyertek vissza jövő hét végére, mert el kéne kezdenetek végre rendesen dolgozni! -Paul kiindult az ajtón... már majdnem kint volt, mikor még visszaszólt.- Ezt azért összetakarítjátok, ugye?
Miután a managerünk elment... legalábbis hallótávolságon kívülre került, elkezdtünk szakadni a röhögéstől. Azért jól indul a délelőttünk!

~takarítás után, közös tévézés a kanapén~

*Kim szemszöge*

-Ééés... most következik az 1D unalmas élete Spongebobbal! -kiáltotta Sam, majd a kezében lévő kapcsolóval bekapcsolta a hatalmas tévét, aminek a képernyőjén tényleg a szivacs futkározott
.
-Te jósnő, jövendőmondó, vagy mágus vagy? -kérdezte Niall szájtátva.
-Tévéújság, drágám.
-Az első férj-feleség becézgetés most hangzott el, és az első, aki ezt alkalmazta, Saaaam Madison! -mondtam nevetve.
-Akkor végülis már hétvégén indultok a Kanári-szigetekre? -kérdezte a házaspártól Harry.
-Igen! Elég borzasztóan fogok kinézni a bikinimben ilyen hassal. -mutatott Sam a pocijára, ami, valljuk be: elkezdett nemkicsit nőni.
-Ugyanmár.. gyönyörű leszel fürdőruhában is. -simogatta meg Niall a lány arcát.
 
-Kim... mit is mondtál tegnap? -kacsintott rám Harry édesen.
-Mikor elkaptam a csokrot? -mosolyogtam a barátomra.
-Igeeen.
-Tudod te azt!
-Te, Harry, te most meg akarod kérni Kim kezét? -kerekedett ki Ash szeme. Valóban... én se tudtam, hogy mire akar Harrydrága kilyukadni.      
          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése