2013. január 5., szombat

41.Fejezet by: Heni

-Kim... mit is mondtál tegnap? -kacsintott rám Harry édesen. -Mikor elkaptam a csokrot? -mosolyogtam a barátomra.  
-Igeeen.  
-Tudod te azt! 
 -Te, Harry, te most meg akarod kérni Kim kezét? -kerekedett ki Ash szeme. Valóban... én se tudtam, hogy mire akar Harrydrága kilyukadni. 
 Később megbeszéltük Harryvel, hogy mi azért ennyire nem sietjük el a dolgot, ugyanis nem szeretnénk már 22 éves korunkban összeházasodni, egyesekkel ellentében.

*Kim szemszöge*

Harryvel elhatároztuk, hogy mivel úgyis nemsokára elmennek  
 











Samék nászútra a Kanári-szigetekre, és lehet, hogy Louisék is, de ezt csak mi tippeljük, hiszen mostanában annyit vannak együtt....ezért hétvégén úgy döntöttünk, hogy elutazunk egy kicsit. Sajnos már a közelben egyik szállodában sem volt hely ezért úgy döntöttünk, hogy szombaton elmegyünk a vidámparkba, csak ketten. 

*Harry szemszöge*

 
Úgy beszéltük meg, hogy 11-kor indulunk a Vidámparkba, mert akkor nyit. Már 10:57 volt, de Kim még sehol. Fura, mert azt mondta, hogy csak egy egyszerű ruhát vesz fel, és így arra következtettem, hogy nem csinál az öltözködésből nagy ügyet. Nem tévedtem, mert szóltam neki 10:30-kor, hogy el kéne mennie öltözni, mert 11-kor megyünk, de ő az mondta, hogy még ráér és csak 45-kor megy el, mert hamar kész lesz. Ezért nem értettem, hogy miért nincs még itt. 
-Kim mit csinálsz ennyi ideig?- szóltam fel az emeletre.
-Egy pillanat és kész vagyok csak nem találom azt a pulcsit amit fel szeretnék venni- felelte.
-Segítsek?
-Nem, köszi....szeretném, ha meglepetés lenne.
-De úgy öltözz, hogy nincs valami meleg.
-Éppen ezért szeretném ezt felvenni, csak nem találom.
-És ha másikat veszel az nem jó? 
-Ez az, megtaláltam, csak adj még 5 percet, hogy felvegyem és megcsináljam a sminkem.
-Oké.
-Itt is vagyok.
-Na, hadd nézzem, hogy mit kerestél annyira őrülten..... szóval ezt a pulcsit kerested....örülök, hogy megtaláltad, mert ezt én is szeretem- feleltem, majd karon ragadtam és elindultunk.
Ezt vette fel Kim és a kaják pedig azok amiket a Vidámparkban ettünk.(saját)
















20 perc alatt odaértünk, szerencsére nemrég nyitottak, így nem kellett sokat várni, hogy megvehessük a jegyet.
Elég sok mindenre felültünk a legjobbak ezek voltak:


 Fun City | Brean Leisure Park | Shockwave Roller Coaster
 Fun City | Brean Leisure Park | X Factory
Fun City | Brean Leisure Park | Wipe Out
Fun City | Brean Leisure Park | X-treme

A dodgemnél úgy nekem jött egy csaj, úgy hogy bevertem az állam, így el kellett mennünk rögtön az orvoshoz, még jó, hogy van a Vidámparkban is.
Szerencsére csak egy kicsit össze kellett varrni. Szegény Kim annyira megijedt, hogy még sírt is, hogy erről is ő tehet, de megnyugtattam, hogy egyikőnk sem tehet róla. Utána, már Kim nem engedte, hogy még felüljünk valamire, mert még komolyabb bajom esik. 

~otthon~

*Ash szemszöge*

Még csak 5 óra volt, de már hallottuk a kocsiajtó csapkodását.
-Csak nem Harryék azok?-kérdeztem a többieket meglepődve.
-Hát mindjárt meglátjuk- felelte Dani.
-Ha kopog akkor valószínűleg ők, ha nem akkor valaki más.
-Sziasztok- köszönt Kim és Harry.  
-Ilyen hamar?- kérdezte Liam.
-Hát igen....- felelte Kim.
















-Ó, istenem veled meg mi történt Harry?- kérdezte aggódva Louis.
- Hát semmi különös, csak dodgemeztünk, és nekem jött tiszta erőből egy kiscsaj és felszakadt az állam, de már minden rendben....az orvos összevarrta- mesélte a történteket Harry.
Többet nem is kérdeztünk, hagytuk hogy kettesben legyenek.

*Kim szemszöge*

 
Harry éppen a fürdőben volt, mikor egy sms-e érkezett.
-Harry!- ordítottam.
-Mond.
- Jött egy sms-ed.
- Nézd meg, ha akarod....mindjárt megyek én is.
A feladó valami Taylor volt....Vajon ki lehet az? Nagyon kiváncsi voltam, hogy ki lehet az és mit akar a pasimtól. 
Megnyitottam....
"Harryke! Bocsánat, ha zavarlak, vagy ilyesmi, de sajnálom a régen történteket....azt, hogy dobtalak és már megbántam....nem lehetne, hogy találkozunk és mindent megbeszélünk? 
Hiányzol! Taylor S. x"
Hogy mi???Hogy meri először is Harryke-zni a pasimat, másodszor hogy van mersze ahhoz, hogy elhívja a pasimat "randizni"....szánalom ez a csaj....dobta szegény Harryt erre meg biztos most pasi hiánya van és itt játssza az ártatlant...
 
-Itt vagyok, kitől van az sms?- kérdezte Harry.
-Valami Taylortól....
-És mit ír?
-Olvasd el...én már láttam...-feleltem, majd megvártam amíg elolvassa és megkérdeztem- De ugye nem dobsz engem?- kérdeztem már a sírást visszafojtva.
-Dehogy is, nálad jobb barátnőm nem lehetne...-mondta majd egy forró csókkal adta tudtomra, hogy nem kell félnem.
Aztán megbeszéltük, hogy holnap délelőtt elmegyünk együtt és találkozunk vele, hogy a tudtára adja Taylorkának, hogy már van barátnője, aki sokkal jobb nála.
Másnap reggeli után úgy döntöttünk, hogy indulunk is a találkozóra. Mivel nem ismertem a csajt, azt se tudtam ki az, úgy döntöttem, nem csak egy egyszerű farmerbe megyek.
Vagy fél órát keresgéltem a szekrényemben mire megtaláltam azt amit a legmegfelelőbbnek tartottam.
Ez volt az (saját):
















Mire odaértünk a kávézóba, már Harry meg is látta a csajt. 
 
-Szia!-köszönt Harry.
-Szia, miújság?- kérdezte a csaj, miután megöltelte, amiért nagyon felkaptam a vizet.
- Semmi...bemutatom neked a barátnőmet, Kimet- mutatott be Harry.
-Hello!- köszöntem, hogy ne tűnjek túl bunkónak.
- Szia, Taylor Swift vagyok.
- Jó napot,  mit parancsolnak?- kérdezte a pincér.
- Én egy kávét kérek sok tejszínhabbal- rendelt Taylor.
 








- Én egy jegeskávét- vágtuk rá egyszerre Harryvel, aminek annyira örültem, hogy egy puszit nyomtam az arcára.
-Rendben, mindjárt hozom- mondta a pincér, majd elment.
-És miért hívtál ide pontosan?- kérdezte Harry Taylort.
-Hát gondoltam megbeszélhetnénk a szakításunkat.... 
- Nem tudom, hogy mit kell ezen megbeszélni, te dobtál, én elmentem....ennyi a részemről...- mondta Harry.
- Mindjárt jövök, csak elmegyek a mosdóba- súgtam Harry fülébe.
Mikor visszamentem láttam, hogy Taylor épp meg akarja csókolni Harryt, de Harry szerencsére eltolta magától...Örülök, hogy olyan pasim van akiben bízhatok... 
 
Mikor visszaültem a helyemre már megérkezett a jegeskávém. Még maradtunk kb. 10 percet, mert Harry egyszer csak felállt, és mondta, hogy azt gondolja, hogy a téma le van zárva. Én is felálltam, 
 
majd direkt egymás kezét fogva sétáltunk el a kocsiig (amúgy is úgy mentünk volna, de azért ez fontos).

*Sam szemszöge*
 
 
 Alig várom már a holnapot, mert végül inkább reggel indulunk a Kanári-szigetekre Niallel, mint ma este mennénk, mert én nem szerettem volna este repülni.
Már minden cuccot összeszedtünk, a srácok majd reggel segítenek Niallel kihordani a bőröndöket a taxiba. 
Másnap reggel a srácok segítettek Niallnek, a csajok meg nekem.  
Végül 7:45-kor beültünk a taxiba és elindultunk a nászutunkra.

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Kedves Névtelen!
      Ez azt jelenti, hogy tetszik a blogunk?? :DD

      Törlés
    2. Nem dehogy, csak véletlenül írtam! :DD Naná, h azt jelenti!
      A Névtelen :)

      Törlés