2013. január 23., szerda

45. fejezet by: Eszti


Kedves olvasóink!
Az találtuk ki az 50. rész megünneplésére, hogy ha szeretnétek írjatok komiba szavakat (bármilyet xD) és mi azokat fel fogjuk használni a részhez.
A szavazásról se feledkezzetek meg, kíváncsiak vagyunk a ti véleményetekre.


Mikor hazaértünk mindenki megnyugodott, így már el is indultam, de mondták, hogy ne menjek, mert estére közös filmezést találtak ki.  Sajnos a film az egyik gyenge pontom, így nem tudtam nemet mondani.

~pár nappal később~

*Sam szemszöge*

A csajokkal megbeszéltük, hogy ma elmegyünk és megvesszük a karácsonyi ajándékokat. Hát igen, már csak pár nap és Karácsony. Gyorsan rendbeszedtem magam és lementem a konyhába.-Jó reggelt mindenkinek! - köszöntem életvidáman.
- Jobbat... - kaptam a kómás köszöntést Harrytől. Gyorsan megreggeliztem, ittam egy kávét és összeszedtem a többieket. Ők természetesen nem voltak készen, ezért írtam egy sms-t Kimnek, hogy nálunk találkozzunk.

*Kim szemszöge*

Kaptam Samtől egy sms-t, hogy menjek át hozzájuk. Mit ne mondjak nem voltam elragadtatva az ötlettől. Gyorsan felvetem valami utcai ruhát, pár fontosabb cuccot bedobtam egy táskába és gyors tempóban elindultam hozzájuk. Erőt vettem magamon és bekopogtam. Szerencsétlenségemre Harry nyitotta ki az ajtót.
-Szia - köszönt lehajtott fejjel. Látszott rajta, hogy megbánta amit tett, de valahogy nem tudtam megbocsájtani neki, még nem.
-Szia - köszöntem flegmán. Talán kicsit bunkóbbra sikerült, mint ahogy szerettem volna. Nem baj, ez a köszönés eltörpül az ő tette mellett.
-Szia Kim! - köszönt oda Ash vidáman, mint mindig - 5 prec és mi is kész vagyunk.
-Okés.Kicsit még várt, majd bement a konyhába valamiért.
-Kim, attól még, hogy elköltöztél ez a ház a tiéd is. Érezd otthon magad és ne állj ott az ajtóban - mondta kedvesen, majd felrohant a lépcsőn - Ja és remélem nemsokára visszaköltözöl, már nagyon hiányzol - fordult még vissza és küldött felém egy angyali mosolyt.Én kényelembe helyeztem magam a kanapén és vártam, hogy ők is elkészüljenek. Pár perc múlva mindenki lejött a nappaliba kivéve Harry. Talán felfogta, hogy nem tartozik a kedvenceim közé perpill...
-Na szerintem lassan indulni kéne - mondta Sam.
-Srácok tudjuk, hogy minden vágyatok az, hogy bevigyetek minket a belvárosba.
-Nagyon szívesen elvinnélek titeket, de nekem és Zaynnek fontos dolgunk van - tért ki kérésünk elől Louis.
-Én is nagyon szívesen vinnélek titeket, de nemrég rendeltem egy pizzát, amit még frissen szeretnék megenni - hangzott el Niall kifogása.
-Bocsi csajok, de Paullal kell találkoznom úgyhogy én se tudlak vinni titeket - mondta Liam.
-Na jó, akkor mégis hogy a fogunk eljutni a plázáig? - gondolkodott hangosan Brooke.
-Én ráérek - hangzott a válasz a hátunk mögül. 
-Jajj, de jó Harry. Akkor irány a kocsi - ujjongott Dani.
-Jó akkor én inkább hazamegyek - álltam fel a kanapéról, de Ash visszahúzott.
-Nem mész sehova! - mondta kicsit ingerült hangon.
-Jó akkor ti menjetek Harry drágával, de ha választani kell Harry és a tömegközlekedés között, inkább a tömegközlekedést választom.
-Kim, mi értjük, hogy most nem szívleled Harryt, de csak kibírsz egy autóutat - mondta Dani teljesen nyugodtan.
-Nem, ti nem értetek semmit. Ti boldog párkapcsolatban éltek, ti nem tudjátok milyen ha az akiben a legjobban bíztatok, akit mindennél és mindenkinél jobban szerettek megcsal. Ezt ti nem érthetitek - kiabáltam velük, majd felrohantam az emeleti fürdőbe és magamra zártam az ajtót.Könnyeim utat törtek maguknak, lerogytam a földre és elkezdtem sírni. Fájt visszagondolni arra, hogy pont ő megcsalt. Lehet, hogy részeg volt, de ez nem mentség. Ami ennél is jobban fájt, az az volt, hogy ilyen indulatosan viselkedtem a többiekkel. Ők nem érdemlik meg, hogy így viselkedjek velük.Erőt vettem magamon és lementem a nappaliba, hogy bocsánatot kérjek tőlük. Harryt pedig ezentúl levegőnek fogom nézni és nem fogom elrontani a programokat azzal, hogy vagy ő vagy én megyek el.

*Harry szemszöge*

Kicsit kiakadtam, mert még soha ezelőtt nem láttam Kimet ilyennek. Tudom, hogy megbántottam és fájdalmat okoztam neki, de ezt ne a többieken vezesse le hanem rajtam. Ezt csakis  én érdemlem meg.
-Bocsi, nem akartam, hogy ilyen kiabálás legyen itt - mondtam őszinte sajnálattal.
-Semmi baj, de ahogy elnézem ti még nem tisztáztátok a dolgokat - mondta kedvesen Sam.
-Asszem én most inkább felmegyek, hogyha Kim úgy döntene, hogy lejön ne találjon engem is itt.
Gyorasn felmentem a szobámba leültem az ágyra és elkezdtem gondolkozni. Össze voltam törve. Fájt, hogy fájdalmat okoztam annak a személynek akit mindennél jobban szeretek. Reménykedtem, hogy még nem veszett el  minden és újrakezdhetjük...

*Ash szemszöge*

Én megértem, hogy Kimnek nagyon fáj az ami történt és hogy nehezére esik ezt feldolgozni, de azért nem kéne ennyire felkapnia a vizet. Mióta Harry elhagyta a nappalit senki nem szólt egy szót sem. Hirtelen lépteket hallottam a lépcső felől, hátrafordultam és Kim lépkedett le a lépcsőn.
-Ne haragudjatok, hogy az előbb ilyen indulatos voltam. Ti nem ezt  érdemlitek. Sajnálom - mondta remegő hangon.
-Jajj Kim, semmi baj. Na gyere, had öleljelek meg - mondta Sam és gyorsan megölelte Kimet. Én is felálltam és átöleltem őket. Erre mindenki felállt és egy nagy szeretetgombóc lett az ölelésből. Miután elengedtük egymást Brooke szólalt meg elsőként.
-Na akkor mehetünk vásárolni?
-Persze - mondta Kim mosolyogva. Jó volt mosolyogni látni.
-Na és akkor menjünk tömegközlekedéssel? - tette fel a kérdést Dani.
-Nem nem. Miattam nem kell. Ha még áll a fuvar akkor felőlem mehetünk kocsival.
-Jó egy pill és megkérdezem Harrytől - mondtam és gyorsan felrohantam a lépcsőn. Pár perccel később már a kocsiban ültünk. Harry csak kirakott minket a pláza előtt és már ment is tovább, mert eszébe jutott, hogy neki is dolga van. Na meg persze nem akarta feszegetni a húrt.

*Liam szemszöge*

Igazából tényleg volt dolgunk. Bár ahogy elnéztem nem nagyon vették be Louis dumáját... Niallról és a pizzáról meg ne is beszéljünk. Na mindegy. Amikor Harry felajánlotta, hogy elviszi őket kicsit megijedtem, mert neki még nem szóltunk a hiperszuper jó ötletünkről, igaz még ki se találtuk. Miután elvitte a csajokat írtam neki egy sms-t, hogy siessen haza. Miután hazaért elmondtuk neki is, hogy meg szeretnénk lepni a csajokat Karácsonykor. Elkezdtünk agyalni, de mint mindennek ennek is ökörködés lett a vége.

*Danielle szemszöge*

Nagyon jól telt ez a nap a csajokkal. Ha a reggeli összerezdülést nem nézzük akkor tökéletes volt. Rengeteg mindent vettünk. Mindenkinek megvettük a karácsonyi ajándékot, plusz még vettünk magunknak is párruhát. Gondolhatjátok, hogy mennyi szatyrunk volt.
Nap végére eléggé kifáradtunk. Liam jött értünk a pláza elé.Kim a hazafelé úton el is aludt. Nem akartuk felébreszteni így inkább bevittük a házba. Csak nem fog megharagudni ha nálunk alszik. Harry felajánlotta, hogy aludhat az ő szobájában és ő meg majd alszik lenn a kanapén. Mindenki gyorsan elvégezte esti tevékenységét és elment aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése