2013. január 10., csütörtök

42. fejezet by:Eszti


*Sam szemszöge*

Alig várom már a holnapot, mert végül inkább reggel indulunk a Kanári-szigetekre Niallel, mint ma este mennénk, mert én nem szerettem volna este repülni.

Már minden cuccot összeszedtünk, a srácok majd reggel segítenek Niallel kihordani a bőröndöket a taxiba. 

Másnap reggel a srácok segítettek Niallnek, a csajok megnekem.  
Végül 7:45-kor beültünk a taxiba és elindultunk a nászutunkra.

*Niall szemszöge*

Nagyon happy vagyok. Egy egész hetet fogunk Sammel ketesben pontosabban hármasban tölteni a szigeteken. Nemsokára leszáll a repülő is.
Szegény Sam az elején kicsit parázott a repüléstől, de most már békésen szunyókál a bal vállamon...

Kérjük kedves utasainkat, kapcsolják be az öveiket. A leszállást megkezdjük.

~a hotelben~

*Sam szemszöge*

-Ez a szoba egyszerűen mesés - áradoztam egyetlen férjemnek.
-Hát... nem panaszkodhatunk az biztos.
-Na, és mi a terv mára? Vagy még nem is gondolkoztál ilyenen?
-Szerintem először pakoljunk ki a szekrényekbe, utána menjünk el és fedezzük fel az éttermeket.
-Te mindig csak a hasadra tudsz gondolni? - kérdeztem nevetve.
-Nem, van valami ami fontosabb, mint a kaja - lépett közelebb hozzám.
-És mi lenne az? - kíváncsiskodtam.
-Te - mondta és forró csókban részesített - na és persze a gyerekünk - mondta óriási vigyorral az arcán.
-Na akkor én elkezdek kipakolni.
-Várj segítek.
-Köszi nem kell, addig te inkább gondolkozz azon, hogy mit csináljunk a nap további részében.

*Ash szemszöge*

Reggel kikísértük az ifjú párt a taxihoz, elbúcsúztunk tőlük aztán Kim és én siettünk vissza, mert nekünk ma suliba kell menni. Bezzeg Sam az egész hetét a Kanári-szigeteken tölti. Na majd ha én megyek férjhez...
Gondolatmenetemet Kim szakította meg.
-Gyere már, elkésünk. Legalábbis én. Nemtom neked hányra kell beérni.
-Jólvanna megyek már.
Gyorsan bedobtam mindent a táskámba felvettem valami normális göncöt és rohantam le a lépcsőm.
Ash sulis ruhája (by:Heni)

Kim sulis ruhája (by:Heni)

-Sziasztok srácok, majd valamikor jövünk - ordítottam be a nappaliba, de a választ már nem hallottam.

*Niall szemszöge*

Éppen a laptopomat bújom és próbálok kitalálni valami programot délutánra.
-Na én végeztem, te mire jutottál? - kérdezte Sam.
-Mit szólnál ahhoz, ha a mai délutánt a tengerparton töltenénk?
-Jujjj, de jó! - lelkendezett.
-Na akkor szedjük össze a strandos cuccokat és irány a tengerpart.
15 perc múlva már minden össze volt pakolva indulásra készen. A part kb. 5 percnyire volt úgyhogy gyalog mentünk. Az úton végig csendben voltunk egészen addig amíg én meg nem törtem a hallgatást.
-Min gondolkozol ennyire? - kérdeztem drága nejemet.
-Á, semmi érdekes, csak elgondolkoztam azon, hogy mennyi minden történt velem azóta a nap óta, mikor Lou fejbebaszta az ajtóval Ashleyt. Az egész találkozásunk egy véletlen egybeesés volt. Aznap én még el akartam menni vásárolni, de a lányok (szerencsére) leszavaztak. Ha akkor elmegyünk vásárolni talán soha sem találkozunk. Akkor talán életem végéig kereshetném a nagy Ő -t...
-De akkor mindannyian jókor voltunk jó helyen. Erre mondják azt, hogy mázli - mondtam.
Beszélgetésünk után nemsokkal megérkeztünk a partra. Sam szerencsére már a hotelben fölvette a fürdőruháját, így nem kellett várni arra, hogy átöltözzön.
Sam fürdőruhája (by: Heni)
Én szokásomhoz híven rögtön befutottam a vízbe. Sam azonban nem igazán akart bejönni. Néhányszor megpróbáltam rábírni szép szóval, de mikor már ötödjére kérdeztem, hogy nem akar e bejönni gondoltam ha magától nem jön be, majd én beviszeom a vízbe. Gyorsan kisiettem a partra, ölembe kaptam és már futottam is a víz felé.
-Niall, tegyél le! Nem akarok még bemenni. Tegyél le kérlek!
Nekem azonban eszem ágában sem volt letenni.
-Ez nagyon hideg! - kiáltott föl mikor óvatosan a víz alá nyomtam. Kicsit azért még bennt maradt, de utána kiment barnulni a partra.

*Zayn szemszöge*

Niallnak köszönhetően ezen a héten nem lesznek se interjúk, se fotózások, se próbák. Magyarán szólva szabadok vagyunk. Mivel este se lesz semmi ezért arra gondoltam, hogy elviszem valahová Brooke-t. Gyorsan írtam is neki egy sms-t.
"Szia!
6-ra legyél otthon. El szeretnélek vinni valahova.
Zayn xxx" 
Miután elküldtem az sms-t rájöttem, hogy ki felejtettem valamit belőle. Semmi lényegeset (legalábbis nekem) csak azt, hogy mit vegyen fel. Mire erre rájöttem már kaptam is egy sms-t Brooke-tól.
"Nagyon várom, de mit vegyek fel?"
Nevettem egy sort magamban majd megírtam neki, hogy nem kell kiöltözni.

*Sam szemszöge*

Az első nap nagyon jól telt. Az egész délutánt a parton töltöttük. Én főleg a napozóágyon napoztam, de így is nagyon jó volt. Niall azt mondta, hogy este elmegyünk vacsorázni valami étterembe. Hát igen, ha a férjed Niall Horan akkor az étkezések is nagy hangsúlyt kapnak a programban.
Még van kb. 1 órám elkészülni (ez nekem édes kevés) úgyhogy nagyon sietnem kell.
Maga a ruha kiválasztása beletelt kb. 20 percbe.
Végül e mellett döntöttem (by: Heni)
Gyorsan lezuhanyoztam, megmostam a hajam. Kicsit kisminkeltem magam. Betettem pár fontosabb dolgot egy táskába és már indultunk is...

*Kim szemszöge*

A suliban semmi érdekes nem történt. Ash -sel kb. egyszerre végeztünk így együtt mentünk haza.
-Ash, hanyadika van?
-Ööö... november 22. Miért?
-Te jó ég! Teljesen ki ment a fejemből. Ma este lesz gimis osztálytalálkozó.
-Tényleg? És én erről miért nem tudok?
-Azért, mert engem hívtak föl és én mondtam, hogy majd szólok neked. De nekem természetesen teljesen kiment a fejemből. Bocsi.
-Semmi baj, de akkor most spuri haza készülni... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése