2012. november 18., vasárnap

10. fejezet by: Brigi

Hello mindenkinek!
Ez szuper! El se hiszem, hogy elérjük a 10. fejezetet. :D Nagyon köszönjük azoknak, akik olvassák a blogunk. Meg szeretnénk kérni Titeket, hogy a bloggal kapcsolatos véleményeiteket írjátok le nekünk kommentbe.
További jó olvasást a következő fejezetekhez! :) <3

~*****~

*Liam szemszöge*

-Na jó. Szóval mit csináljunk?
-Hívjuk fel a számot ami a lapon van. - javasolta Sam.
-Rendben. És ki beszél velük? - kérdezte Harry.
-Majd kihangosítjuk - javasolta Niall.
-Jó akkor hívom is már - mondta Zayn.
-Hallo! Ki az? - hallodtuk az eltorzított női hangot.
-Hallo, itt az One Direction. A lány miatt hívunk titeket. Mit kéne csinálnunk, hogy visszakapjuk? - kérdezte Harry.
Hosszú csend után meglepő válasz érkezett...
-Gyertek el idén Magyarországra is koncertezni!! -hallottuk a vonal másik végén. Hát.....nemkicsit lepődtünk meg az alkun. xD
-Rendben van! -vágta rá azonnal Harry, minket meg sem kérdezve.

A túszejtők a válasz után egyből lerakták a telefont. Csak 2 óra múlva érkezett egy sms:
"Kim itt áll a kapu előtt! Miért várakoztatjátok meg, basszus??"

*Harry szemszöge*

És tényleg! Kinyitottam az ajtót és Kim ott állt előttem. Gyorsan megöleltem és meg is csókoltam.
Egész végig az járt a fejemben, hogy ki meri elrabolni a barátnőm, mikor Kim elkezdett mesélni nekünk.
-Együtt néztünk vicces videókat rólatok. :D Ezek adtak ötletet nekik a tervükhöz, hogy így zsaroljanak meg titeket. Hiszen még nem is voltatok Magyarországon koncertezni! -mondta a lány.
-De....ezt miért nevetve meséled??? Hiszen ELRABOLTAK! -fakadtam ki. Nem, általában nem szoktam hisztizni vagy pánikolni, csak ha a szeretteimről van szó, akikhez ragaszkodom.
-Túlreagálod... Nagyon jófejek voltak. Mindent elmeséltek arról, hogy az emberek miket gondolnak rólatok abban az országban. :)
-És pl miket?? -kérdezte baromi nagy érdeklődéssel Louis.
-Hááát.... néhány hígagyú barom (már bocsánat a kifejezésért....mondjuk, tudnék "szebbet" is mondani rájuk) azt mondja, hogy b*zik vagytok....
-Nanemááááár!!!! -nyújtotta el az "á" betűt szomorúan Liam.

-DE nagyon sok rajongótok van ott is, akik természetesen cáfolják az ilyen hülyeségeket és mindenkinek mondják, hogy ti TERMÉSZETESEN NEM vagytok homik. Kb ennyit az én kis "kiruccanásomról". :DD -zárta le a beszélgetést Kim.
-Én nagyon megijedtem, hogy mit csinálnak majd veled... :S -vallottam be.
-Ne aggódj, nem eshet bántódásom! ;)

*Ash szemszöge*

Ez egyszerűen borzasztó! Ésszel nem lehet felérni, hogy én hogy tudjak úgy dönteni, hogy:
1.) Ne bántsam meg egyikőjüket se, és ne legyen veszekedés.
2.) Hogy lehet egyáltalán dönteni két ilyen állati jó pasi között, akik nem mellesleg sztárok! Gondoljatok bele!

Kim kérdése hozott vissza Földre.
-Anyahajó Ash-nek! Jelentkezz, hogy bemérjem pontos elhelyezkedésed! :D
-Itt vagyok...visszatértem a Földre.... -sóhajtottam.
-Mi a baj Ash? o.O -kérdezte aggódó tekintettel.- Ma egész nap csak révedező tekintettel bámulsz ki az ablakon. Még nem sokszor láttalak ilyennek...
-Nagy szarban vagyok!
-Semmi baj, nem mondom meg senkinek! Fürödj le gyorsan, és senki se fogja megtudni ezt a kínos dolgot.
-Kiiiim! Nem beszartam, hanem szarban vagyok...vágod? Azért a kettő nem ugyanaz... -.- xD
-Jaa...már vágom.
Végül elmeséltem mindent Kimnek.
-És??? Már döntöttél??
-Azt hiszem igen! -válaszoltam magabiztosan.

~Zayn, Louis és Ash a lány lakosztályában~

*Louis szemszöge*

-Na? Mire jutottál? -kérdeztem.
-Hát..én nagyon-nagyon bírlak Zayn, de asszem ez csak barátság, én legalábbis csak annak tudom elképzelni....de Zayn, kérlek, maradjunk nagyon jó barátok, jó??? -kérdezte Ash reménykedve abban, hogy Zayn megérti. És lássanak csodát, meg is értette.
-Jólvan, én megértem....és a nagyon jó barátságban benne vagyok! :) -mosolyogta el a végét a haverom.

-Asszem akkor én most nem zavarok tovább...! ;) -kacsintott perverzen Zayn. -Én igazán nem akarok zavarni.
És már ki is ment, minket egyedül hagyva a szobában.

~este, a lányok Sam szobájában~

*Sam szemszöge*

-Egyszerűen fantasztikuuus! -kiáltottam.

-Mi is?? -kérdezte értetlen fejjel Ash.
-Niall-el járunk!!!
-De hiszen ez szuper! -örvendeztek a barátnőim.
-Holnap duplarandi a strandon?? -kérdezte Kim fülig érő szájjal.
-Tripla!! -vágta rá Ashley egyszerre egy ajtón túli hanggal.
-Héé...most én jövök, te már eleget hallottál! -hallottuk kintről.
-De te már voltál, ÉN viszont még egyszer se voltam.
Négy hang kezdett el egymással vitatkozni. Mi ezt hallgattuk egy darabig, míg nem támadt egy forradalmi ötletem, és rájuk nyitottam nagy hirtelen az ajtót!
Na ott aztán volt ijedség...majd' összefosták magukat, úgy megijedtek a hirtelen nyitásra. Mi persze a földön fetrengtünk a röhögéstől az ijedt arcok láttán...
-Mi olyan vicces?.. -kérdezte az emeletről lejövő Liam. Mikor meglátta a négy, szinte még sokkos állapotban lévő társát, ő is fetrengett.

-Mi van a hátunk mögött, ami olyan vicces? -kérdezte angyali mosollyal Niall. Hátpersze ő nem tudhatta, hogy hirtelen tényleg megjelent valaki. Persze nem rajta nevettünk, tőle inkább...talán megijedtünk!..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése