2012. november 18., vasárnap

25. fejezet by: Brigi

Elénekeltem neki a Same Mistakes-t, de a végén már az igazak álmát aludta...

~délelőtt~
*Liam szemszöge*
Zayn-t elkísérem motort venni. Már nagyon régóta vágyik arra, hogy mocija legyen, így már jogsija is van. :)
-Indulhatunk, haver? -kérdezi tőlem.
-Persze! A többiek különben még alszanak?
-Jah...majd felébreszti őket a motorom szép dorombolása... -ábrándozott.
~a házban~
*Ash szemszöge*
Most viszonylag normális időpontban sikerült felkelnem. Lou még alszik. Olyan aranyos... picit úgy látszik mintha mosolyogna... ^^
-Jó reggelt! Jó végre melletted ébredni. :) -kelt fel ő is.
-Hmm... köszi.
-És hogy te még reggel is milyen szép vagy.... :$

-Ohh, remélem ez nem az a "kérni-akarok-tőled-valamit-ezért-kedveskedek" sem az "elég-ronda-vagy-de-nem-bántalak-meg" hozzászólás volt. :D Amúgy te se panaszkodhatsz.
*Louis szemszöge*
-Csak nem egy motor?? *-* -csillant fel a barátnőm szeme a berregés hallatán.
-Nem hinném. Kié lenne?
-Lehet, hogy a pizzafutár az!! -szólalt meg hirtelen az ajtóban Niall (?).
-Ki akar jönni velem motorozni? -hallottam meg egy ismerős hangot kintről ordítozni.
-Akkor mégsem a pizzafutár. :( -keseredett el a szöszi fiú.
-Nem is rendeltünk pizzát, te nagyon hülye! -jött be már Harry is a szobánkba, Niall-t kiröhögve.
-De gondoltam, hátha ismer már ennyire a srác.. hiszen minden nap háromszor megfordul nálunk. -adta meg magyarázatát az éhenkórász.
-Zayn-nak motorja van!!! -jött be Sam, Danielle és Kim is a szobánkba meglepetéssel az arcán.
-Mindenkinek nálunk kell gyülekeznie, a francba is?!! -akadtam ki. Igazából nem azért, mert itt voltak, hanem Zayn miatt. Nem nagyon szeretem a túlzott gyorshajtást. ..Najó, egyáltalán a gyorshajtást. (Ezért is állítottak le a kisbusszal az útról a WMYB forgatásán a rendőrök...xD) Zayn pedig ezzel enyhén szólva gyorsan megy... és még azt akarja, hogy valaki kipróbálja..
~a ház előtt~
*Zayn szemszöge*

Már elvittem a motorral Sam-et és Kim-et. Ash az utolsó, a többiek nem akarnak jönni velem egy körre.
-Juhú! Motorozok! :DD -örvendezett Ash.
A lány felszállt a motoromra.
-Öleld át a derekam és mehetünk. -utasítottam. Ő meg is tette, és elindultunk.
~motorozás közben~
*Zayn szemszöge*
Mostanában megpróbáltam kiverni Ash-t a fejemből. Ez sikerült is... eddig a délelőttig. Most viszont megtörtem. Olyan jó volt érezni a szorítását.... ekkor azt éreztem, hogy ő velem van, hozzám tartozik. Ezt muszáj volt elmondanom neki. Most vagy soha?! Most nincs itt senki... a lehetőségem adott.
Végül úgy döntöttem, hogy megállok egy kis pihenőhelynél.
-Ash. Még mindig szeretlek. Nagyon csalódott voltam, mikor Loui-t választottad... nem benned csalódtam, csupán el voltam kenődve az egész helyzet miatt. Azóta kezdtem beleszokni a gondolatba, hogy nem vagy az enyém, de legbelül érzem, hogy ez nem fog menni.

-Mi nem fog menni?
-Az, hogy erősnek mutatkozok... hogy azt mondom kibírom... de nem, én nem tudlak kiverni a fejemből. .....
*Ash szemszöge*
Teljesen szét vagyok esve... megremegek ahányszor Josh megszólal.... elolvadok Zayn viselkedésétől... és pillangókat érzek  a hasamban akkor, mikor Louis bármit csinál. Ez nem fair... miért nekem kell döntenem?!
-Visszaviszel légyszi?
-Persze!
~Kim szobájában~
*Kim szemszöge*
Ash megkeresett engem, mondván, beszélnie kell velem sürgősen. Fura.. o.O
-Kim.. én.. nemtudok itt maradni. -kezdte.
-De hiszen holnap költözünk a nagyobb házba. Ha csak a nyomorgás a baj, az hamar megoldódik. :)
-Nem, Kim. Nem az a baj.
-Akkor mi? -kérdeztem mostmár kicsit aggódva.
-Nem találom önmagam!... Szinte minden fiú el tud kápráztatni, még ha nem is veszi észre. Mi a baj velem? Nem Louis lenne az Igazi??
-Én ebben nem tudok sajnos segíteni. De egy valamit tudok. Ne menj el!
-Jólvan.. Azért köszi. :) -jelent meg egy halvány mosoly az arcán. Tényleg mintha elvesztette volna önmagát... nemrég még annyit röhögött.
-És hogy van az a Josh-gyerek? :P -próbáltam jókedvre deríteni. Már nem haragudtam rá ezért, mert kiderült, nem randit beszéltek meg, csak egy szimpla találkozást.
-Szoktunk beszélni... jó haver. -mondta, majd kiment az ajtómon.
~éjszaka~
*Ash szemszöge*
Kitaláltam, hogy visszaköltözök a házunkba, de csak egyedül. Jobb lesz ez így nekem, még tisztáznom kell magamban elég sok dolgot, amiben nem tudnak segíteni a többiek, bármennyire is akarnak.
Elvettem a házunk kulcsait Sam-től és Kim-től. Nem kell utánam jönniük. Jobb, ha itt élik szerelemben gazdag életük... :)
0:20 van. Már senki sincs ébren. Ezért már hívtam taxit a ház elé fél 1-re. Addig már csak annyi időm van, hogy elköszönjek a többiektől. A csomagom már az előtérben várt a taxira.
Louis szájára nyomtam egy puszit és elsuttogtam az ágya mellett egy "Szeretlek!"-et. A többiekhez csak benéztem.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjEMwHoZr5-zY8R44bsnIvVp09O7nS3YtqwoIv_3r8XZxVybVjLpt6_kOh5EVPNjoKjCm4FeQBD9rlTjHYTFjkQfyxMH0yrGz9dhGVzgTLL6QZogTFYPYNywCY4hjrmz0QQboIbuxoGJOU/s1600/b.+Niall+alszik.jpghttp://static.borsonline.hu/image/article/main/.550x1100/27257.jpg
Hagytam az étkezőasztalon egy papírt, hogy ne aggódjanak annyira. Ez áll rajta:
"Ne haragudjatok rám! Szükségem van egy kis nyugira és nehéz döntések nélküli egyedüllétre (főleg), mivel ezt nálatok sajnos nem tudom megkapni, ezért elmegyek egy pici időre! Kérlek titeket, hogy miután ezt elolvastátok, ne essetek neki hívogatni engem, erre most nincs szükség. :)
Sok szerencsét kívánok az új házhoz, és ne feledjétek: nemsokára majd találkozunk! ;)
Ash xxx
Ui.: Mindenkinek küldök egy cuppanóst az arcára. :))"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése