2012. november 18., vasárnap

17.Fejezet by: Heni

-Ti meg hova a szarba mentek??? -kérdezem értetlenül.
-Próbálni...kb este 9-re érünk haza! -kiált még ki a kocsiból Zayn. A válaszunkat viszont már nem várták meg...már az utca végén kanyarodnak be.

-Mi a fenét fogunk mi addig csinálni? -néz rám értetlenül Ash.
-Majd én kitalálok valami jó programot! -válaszolom magabiztosan....
- Van valakinek valami jó ötlete, ugyanis én hiába gondolkozom, nem jut eszembe semmi jó....
- Hát nem biztos, hogy jó, de nekem van- mondta Ash.
- Mondjad, mert tuti biztos, hogy valami extraszuper ötleted van- biztatta Kim.
- Hát szóval.....az az ötletem, hogy csináljunk egy pizsipartyt, ha benne vagytok.....- osztotta meg velünk szuper ötletét Ashley.
- Ez nagyszerű- örvendeztünk Kimmel.

* Kim szemszöge*

Ez a pizsiparty nem tűnt rossz ötletnek, csak az volt a baj, hogy a srácok 9-re jönnek haza és már 6:12 van. Mivel a pizsipartynkhoz

kaja és pia is kellett elmentünk vásárolni, ami egy kissé elhúzódott, mert mikor hazaértünk már 7:18 volt. Gyorsan kidíszítettük azt a szobát ahol Zaynék aludtak. Kiválasztottunk több filmet is. Sam siratósra szavazott, Ash és én pedig horrorra. Samnek nem nagyon tetszett az ötlet, hiszen ő általában fosni szokott a horroron, és amúgy is, most nm volt ott Niall akihez odabújhatott volna, de attól még nagy nehezen rávettük.
Mielőtt elkezdtük nézni a filmet
 
kipattogtattuk a kukoricákat és kitöltöttük az innivalókat. A film nagyon jó volt, bár Sam szerintem nagyon félhetett, mert alig beszélt a film közben, de Ash és én nagyon jól szórakoztunk. Éppen arra készültünk, hogy beszélgetünk, meg hülyülünk egyet, mikor hallottuk, hogy hazajöttek a srácok.

*Niall szemszöge*

Mikor hazaértünk és beléptünk az ajtón megcsapott a finom pattogatott kukoricaillat, de szerencsére a csajok hagytak nekünk is egy zacskóval. Egyébként, nem értem, hogy hogy gondolhatták, hogy egyetlen egy zacsival hagynak nekünk, mikor öten vagyunk, így alig jut nekem valami belőle.

*Zayn szemszöge*

Miután hazamentünk gondoltam benézek az ideiglenes Liammel közös szobánkba. És mit látnak szemeim, az egész szoba átalakítja, az ágyneműink áthúzva
rózsaszín szívecskésre, a szőnyegen körömlakkok és
sminkkészletek, a cuccaim pedig sehol. Tulajdonképpen azért mentem be a szobánkba, mert úgy éreztem, hogy nincsen túl jó állapotba a hajam, ezért a kedvenc tükrömbe megakartam nézni, hogy milyen. Tudni kell, hogy a tükrömet, egy eldugott helyre tettem, nehogy valaki megtalálja, és valami kárt tegyen benne. A keresésben elfáradtam, ezért gondoltam leülök egy kicsit az ágyamra. Mikor leültem, hirtelen egy reccsenő hangot, hallok. Nem tudtam elgondolni, hogy mi lehetett az, ezért megnéztem, és a takaróm alatt ott volt a tükröm, darabokban. Azt hittem, hogy ez csak egy sima tükör, de megnéztem és nem az volt, hanem egy olyan tükör amilyenem nekem is van. Jól megvizsgáltam a tükröt és nagyon megkönnyebbültem, mert láttam, hogy ez nem az enyém, mert az enyémnek nincs a hátulján egy H betű. A H betűről rögtön tudtam, hogy ez kié lehet. Azonnal elrejtettem a darabokat, mert úgy gondoltam, hogy ez Kim kedvenc tükre volt. Egyszer csak azt hallom, hogy valaki jön föl a lépcsőn, egyenesen a szoba felé ahol éppen a tükör darabjait próbáltam összeszedni. Szerencsémre nem Kim volt az, hanem Harry.
- Zayn, végre megtaláltalak, már mindenhol kerestünk- mondta Harry.
- Hát itt lennék.
-Tudod, hogy van Kimnek egy tükre aminek egy H betű van a hátulján?
-Ööööö......azt hiszem láttam már, de miért kérdezed?
- Hát...szóval....
-Na, nyögd már ki nem harapok......
- Szóval, az a helyzet, hogy éppen a kedvenc tükrömet kerestem, de nem találtam, ezért leültem az ágyra és a takaró alatt volt Kim tükre és egy kicsit összetört......
-Hát..ez elég kínos, de ahogy ismerem Kimet nem fog haragudni, ha most azonnal mindent elmesélsz neki.

~később~

*Kim szemszöge*

Szegény Zayn, mesélte Harry, hogy mennyire be volt szarva, hogy most mit fogok csinálni vele, de megbocsátottam neki.
Már mindenki alváshoz készült, én megint Harryvel aludtam. Ash Louiszal, Sam Niallel, Zayn és Liam pedig a vendégszobában a rózsaszín szivecskés ágyneművel.

*Ash szemszöge*

Reggel mikor felébredtem láttam, hogy Louis még mindig fogja a kezem, úgy mint ahogy elalváskor. Nem akartam senkit felébreszteni, ezért csöndben leosontam a lépcsőn.

A laptopomon láttam, hogy új emailem van. gyorsan megnyitottam. Nem fogjátok kitalálni, hogy mi volt az emailben.....
Még mielőtt találkoztunk volna a fiúkkal (hogy pontosítsak, még mielőtt Lou nekibaszta az ajtót Ashnek)

jelentkeztünk az X-faktorba. Mindhárman énekeltünk és azt mondták, hogy majd értesítenek minket arról, hogy tovább jutottunk e vagy sem. Már azt gondoltuk, hogy szinte minden reményt elveszítettünk, ezért a srácoknak nem is említettük, erre kaptam egy olyan emailt, hogy Szerdán (azaz két nap múlva) menjünk vissza, mert bejutottunk a döntőbe.  Mire felfogtam, hogy mit olvastam, addigra eszembe jutott, hogy most azonnal el kell mesélnem a srácoknak, és legfőképpen a csajoknak, hogy továbbjutottunk.
Reggeli közben elmeséltem mindenkinek, és mindenki nagyon örült neki. Mi csajok egyszerűen nem tudtuk felfogni, hogy mi történt, de a srácok azt mondták, hogy ők is csak másnap reggelre voltak képesek elhinni, hogy mi történt velük.

~Szerda reggel~

*Sam szemszöge*

Reggel Niall ébresztett és ő tudatta velem, hogy 11-re oda kell érnünk az X- faktor döntőjébe. Gyorsan magamra kaptam egy őszi cuccot.
 
Mert nem volt valami meleg, inkább hűvös volt. Ash ezt vette fel:

Kim pedig ezt:

Már úton voltunk, mikor hirtelen szörnyű dolog történt.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése