2012. november 18., vasárnap

31. fejezet by: Brigi

*Sam szemszöge*

Nem, nem lehet igaz. Miért velem? miért pont velem? Kavarogtak bennem a gondolatok. Kiültem az ablakomba fülessel a fülemben és ott zokogtam miközben néztem a csillagokat az égen és hallgattam a zenét...


~1 hónappal később~

*Liam szemszöge*

Sok minden történt az előző egy hónapban. Ash-ék visszaköltöztek, Sam anyja pedig visszament. Persze a temetésen részt vett még....
Igen, jól gondolod, Sam apukája meghalt.A temetés óta a lány szinte csak a szobájában gubbaszt... nagyon kivan szegény lelkileg. Borzasztóan hibáztatja magát, mert az elmúlt 1 évben szinte alig látogatta a szüleit, hiszen Londonban élt, így még apukájától se búcsúzhatott el.
Niall azért van magába fordulva, mert szerinte ő tartotta itt Sam-et, aki emiatt nem tudta meglátogatni a szüleit. Különben azon is nagyon emészti magát, hogy a lány nagyon be van fordulva, így vele se igazán foglalkozik.
A többiek viszonylag normálisan vészelték át ezt az 1 hónapot, kivéve talán azt, hogy értesítettek minket, Kim nem tanul úgy ahogy szokott. Mindenből eléggé leromlottak a jegyei, olyan kb. másfél hónapja alig tanul az órákra... ez egyáltalán nem rá jellemző. Egyébként nekünk is jól sikerült a turnénk, bár eléggé hiányoztak a csajok, hiszen pár fanatikus rajongó nem helyettesítheti a barátnőinket. :)

~reggel~

*Zayn szemszöge*


Ma reggel, mikor felébredtem és lejöttem, csak Ash-t találtam a konyhában.
-Többiek? -kérdeztem.
-Nálunk ezt úgy mondják, 'Jó reggelt!' ! -mosolygott rám. Nagyon szeretem ezt a mosolyát.... Hát igen, én még mindig érzek valamit Ash iránt, és észrevettem, hogy Kim mintha picikét nyomulna (?) rám.
-Neked is! -vigyorodtam rá, majd nekiálltam elővenni a kenyereket.
-Figyelj Zayn... le tudnád venni nekem a nutellát, mert nutellás kenyeret szeretnék enni, csak nem érem el.
-Persze! -válaszoltam barátságosan, majd elindultam a konyhaszekrényhez. Felnyúltam oda ahol eddig a nutella volt. Most hűlt helyét találtam. Mivel nem láttam fel a polcra, csak tapogatóztam. Hirtelen valami váratlan dolog történt, én pedig hirtelen nem láttam semmit.

*Ash szemszöge*

-Uborkaaaa! -sikoltottam fel, szerintem mindenkit felkeltve. Liam robogott le a lépcsőn, gondolom a nem várt hangra.
-Mi történt? Hívdd a mentőket! -szólt rám a fiú, mert én még mindig nem tudtam mozdulni.
Zayn-re egy 5 literes üveg esett rá, tele kovászosuborkával, kb. 1 méterről. Azonnal elvesztette az eszméletét.

~a kórházban~

*Brooke szemszöge*

Harry-ék elvileg 1-2 hét múlva hazajönnek. Már forró nyomon járnak, én viszont kezdek egyre nem-Kimesebben viselkedni... remélem nem jönnek rá a többiek erre az egészre mielőtt a tesóm hazaér.... az durva lenne. Durváról jut eszembe.. nagyon rossz Zayn-t így látni, eszméletlenül fekve egy kórházi ágyon. Rájöttem hogy tényleg szerelmes vagyok belé. Vajon ő is így érez?

*Louis szemszöge*

A barátnőm egész úton a kórházig sírt, és még most is. Borzasztóan érzi magát, amiért ide juttatta Zayn-t. Hát igen, magát okolja..
-Ki kovászolt uborkát a legfölső polcon, a nutella helyén?? -kérdezte meg Ash két szipogás között, a haverom ágyán ülve.
-Niall? -kérdezte meg félénken Liam. -Nem mintha őt akarnám bemocskolni mert nincs itt, de szerintem ő volt, mert a múltkor panaszkodott nekem, hogy milyen rég evett már kovászos ubit.
-....Én itt szeretnék maradni Zayn mellett, amíg fel nem ébred. Ti viszont hazamehettek, ha akartok, nehogy Sam vagy Niall csináljon magával valamit, amíg mi itt vagyunk. -szólalt meg hirtelen Kim.
-Én mindenképp itt szeretnék maradni míg fel nem ébred. -mondta Ashley.
-Fiatalok! Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de a fiú állapotára tekintettel, maximum egyetlen ember maradhat itt bent vele. -jött be váratlanul az orvos. (ki más ha nem
Mr. Johnson? :D)

-De majd azért később jöhetünk látogatni? -kérdeztem.
-Valószínűleg igen. De most azt szeretné kérni, hogy távozzanak, és csak egy ember maradjon maximum.
-Maradhatok? *-* -kérdezte meg egyből Ash, még könnytől csillogó szemekkel.
 
Természetesen úgy döntöttünk, hogy ő marad, mert otthon csak még jobban okolná magát. Én egy forró csókkal elköszöntem tőle, és mi visszamentünk a házunkba.

*Sam szemszöge*

Hallottam, hogy egy kocsi beáll a ház elé. Gondoltam megnézem ki jött. Meglepettem látom, hogy Lou, Liam, Dani és Kim vánszorog be az ajtón.
-Mi történt? -kérdeztem meg a srácoktól rémülten, egyből megfeledkezve saját bánatomról. Ugyanis láttam a széttört üveget, és azt is észleltem, hogy kevesebben vannak, mint lenniük kéne.

*Niall szemszöge*
Észrevettem, hogy rajtam kívül senki nincs az emeleten. Lementem, és láttam a többieket egymás mellett ülni a kanapén, még a barátnőm is ott volt.
-Mi történt? -kérdeztem meg, majd nekem is elmesélték az egész történetet.
*Danielle szemszöge*
Most egész jó itt a hangulat, ugyanis Sam és Niall is megfogadta, hogy visszatérnek önmagukhoz, és ha Zayn is jól lesz, minden úgy lesz mint a régi szép időkben... :)
Nekem csak egy furcsa van, miért ragaszkodik mostanában Kim ennyire Zayn-hez? Harry-t elfelejtette volna? Ez kezdd egyre furább lenni....
~a kórházban~
*Zayn szemszöge*
Kinyitom a szemem és egy idegen arcot látok magam előtt... ki ez a lány?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése