2012. november 18., vasárnap

7. fejezet by: Brigi

*Louis szemszöge*

-Üljünk le egy kicsit. Nem érzem jól magam - válaszolta Ash.
-Rendben.
Elindultunk egy padot keresni mikor egyszer csak Ash összeesik...

~otthon (mármint a fiúk házában) ~

*Zayn szemszöge*

Éppen Ash és Louis ágyán ülök, és próbálok kibontani egy szarul becsomagolt csokit, több-kevesebb sikerrel. Ash csukott szemmel pihen az ágyon, nem tudom, hogy alszik-e vagy mit csinál.
-Hmmm.....a mazsolás-mogyorósat pont nem szeretem!... -szólalt meg hirtelen a lány.
Hogy mi??? -csodálkoztam el, hiszem Ash-nek még mindig csukva volt a szeme, és TÉNYLEG egy mazsolás-mogyorós Milka csoki volt a kezemben.
-Ezt inkább add oda a szülinaposnak és nekem lécci hozz egy sima tejcsokit, mert az tuti jó akkor, ha leesik az ember vércukra, ami most velem is előfordult. Amúgy ki ötlete volt a csoki? -kérdezte tőlem.
-Az enyém!.. -válaszoltam. Nah jó, be kell vallanom, dagadt a mellem a büszkeségtől, hogy én tudok segíteni Ash-en. Igen, ideje bevallanom magamnak is. Szerelmes vagyok Ash-be. És tudjátok milyen szar érzés, ha kinéztek egy csajt, és utána elkezd az egyik legjobb haverotok ráhajtani??!! Hát...remélem ti nem tapasztaljátok, ellentétben velem. :/

~a nappaliban~

*Liam szemszöge*

-Szóval emberek, most, hogy így összegyűltünk több dolgot is be szeretnék jelenteni, illetve több dolgot is meg kéne beszélnünk!
-1.: Mivel ilyen szuperül kijövünk egymással már a kezdetektől fogva (igen, onnantól, mikor Lou nekibaszta az ajtót Ash-nek...xD), és már 2-3 napja szoros barátságban élünk egy házban...úgy gondoltam, együtt tölthetnénk a nyár hátralévő kb. 1 hónapját...és akár végleg is összeköltözhetnénk, természetesen egy nagyobb házba. Így a mi kis szerelmeseinknek se kéne egymást nélkülözniük -itt Harryre és Kimre sandítottam- , szóval, mit szóltok az ötlethez?? :)
-Pompás!, de mi a másik dolog?? -Kérdezte Harry.
-Ott már nekem is lenne kivel aludnom.... -vigyorogtam sejtelmesen.
-Barátnőd van???? -kérdezte meg izgatottan (?) Louis.
-Igen. Zavar? Úgy tudtam én nem kellek neked, mert neked ott van Harold. -röhögtem el a végét. :D

*Zayn szemszöge*

-Ohóóóó... van egy hiperszuperzseniálisanbrilliáns ötletem!! -ragyogott fel az arcom. Kb. ilyen fejet vághatok akkor is, mikor sikerül tökéletesen beállítani a hajam. xD
-Hallgatunk, Malik. -válaszolta Niall.
-Menjünk el közösen Hawaii-ra!!!!! :D
-De hiszen ez szuper! -örvendeztek a lányok. :)

~a "megbeszélés" után, este, a szobákban~

*Harry szemszöge*

Kim éppen azt mesélte, hogy milyen fantasztikus ajándékokat kapott a srácoktól meg a barátnőitől, mikor én hirtelen félbeszakítottam.
-Kim, lennél a barátnőm?

*Kim szemszöge*

Én köpni-nyelni nem tudtam Harry kérdése után. Hogy a barátnője??? Én??? De hiszen ez SZUPER! :$
-Nagyon szívesen. ;$ -adtam meg válaszom, mire ő közelebb húzott magához és megcsókolt. Mondanom sem kell, hogy ez az eddigi legszuperebb szülinapi ajándékom. ^^
*Zayn szemszöge*

Beszélni akartam még ma Lou-val Ashley-ről. De mikor bementem furcsa dolgot észleltem, azt, hogy Louis és Ash egymást átölelve alszik. Mit ne mondjak nem volt számomra túl felüdítő élmény.... :@

~másnap reggel a konyhában~

*Ash szemszöge*

-Íííííí...tökre be vagyok zsongva! Már nagyon várom, hogy odaérjünk!! :D -mondogattam ezt kb. egész reggeli alatt.
-Ömmm...ezt már asszem hallottam egyszer...ja, nem, kb. SZÁZszor....Ashley Adams, nemsokára indulunk. Már mindenki össze is pakolt, szóval nem kell olyan sokat várnod! -Sam mondatára kezdtem picit lehiggadni...hátigen, őt is ki lehet hozni a sodrából. ;)
 
~a repülőn~

*Sam szemszöge*

-É-én....n-nem szeretek r-repülni. -jelentettem ki dadogva.
-Nem is kell, azt csinálják csak a madarak. Mi repülőgépen fogunk utazni Hawaii-ig. :DD -küldött felém Lou egy angyali mosolyt mondata kiegészítőjeként. Ha-ha, de vicces kedvében van ma valaki...
-Ha félsz a repüléstől én szívesen melléd ülök, hogy szórakoztassalak. Úgy nem a repülésre koncentrálnál. :) -mondta aranyosan Niall.
Különben Kim Harry-vel utazott, Liam Louis-zal és Ash Zayn-nal.

Nem tudom, hogy ezt hogy döntötték el, mert én csak azon voltam, hogy ne a repülésre koncentráljak. Bevallom, teljesen be vagyok rezelve...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése