2012. november 18., vasárnap

20.Fejezet by: Heni

Szijjasztok! :D
Remélem ti is nagyon örültök annak, hogy elértük a 20.részt. Köszönjük minden kedves olvasónknak aki olvassa a blogunk, és arra szeretnénk biztatni titeket, hogy kommenteljetek:). Ennek örömére két hírrel kedveskedek nektek, pontosabban egy hírrel és egy vicces vidivel, remélem ti is örültök neki és tetszeni fog (a vidi is <3).
További jó olvasást! :D
1.) A Pepsi mindig is híres volt különleges reklámjairól. A legújabb reklámhoz a népszerű brit bandát, a One Directiont választották, megcélozva a fiatalokat.
A Pepsi készített már reklámot olyan sztárok szerepeltetésével, mint például Pink, Beyonce, Enrique Iglesias, Britney Spears vagy a Spice Girls. Legutóbb pedig, kipécézve leginkább a fiatalokat, a cég a One Directiont választotta népszerű arcként. A reklám egyébként a Pepsi Live For Now kampányának részeként készült, amelyben részt vett még Nicki Minaj és Katy Perry is.


2.) Ez egy eléggé vicces videó....remélem tetszeni fog... :)


*Sam szemszöge*


-Na jó, nekem fellőtték a pizsamát! Alváááás! -ugrott ránk Ash, aki már alig tudta nyitva tartani a szemét.
-Jólvanna, Pizsilövöldöző. Feküdjünk le akkor aludni.
-Rendben, jóéjt! -köszöntünk el egymástól.

~reggel~

*Kim szemszöge*

Fuu...nagyon furcsát álmodtam tegnap éjjel...!
Azt álmodtam, hogy Harryvel történt valami nagyon szörnyű, de arra, hogy mi már nem emlékszem. Mikor felébredtem, nem tudtam, hogy most ez álom vagy a valóság, az időt meg sem néztem, hanem rögtön hívtam Harryt. Mikor már másodjára próbáltam hívni gondoltam megnézem, hogy mennyi az idő, még jó, hogy megnéztem, mert hajnali 2 volt. Szegény Harry persze, hogy nem veszi fel, mert biztos nagyon fáradt a turné miatt. Arra gondoltam, hogy biztos, hogy mindenki rendben van, mert ha lenne valami biztos tudnánk róla. Bár hiába próbáltam nyugtatni magam, rájöttem, hogy én általában csak akkor szoktam rosszat álmodni mikor valószínűleg történni fog valami. 

*Ash szemszöge*

Szerintetek mégis mit csinál hajnali 2-kor Kim a szobájában, mikor ilyenkor minden normális ember alszik, legrosszabb esetben is pihen, de nem tévézik, olyan hangosan, hogy tök messze van a szobánk és mindkettőnk ajtaja be van csukva. Már több mint fél órája arra várok, hogy kikapcsolja a tévét és tudja végre nyugodtan aludni, erre még mindig fent. Elosontam a szobája előtt, hogy hátha látom, hogy mit csinál, de nem láttam, be rendesen az ajtón, de szerintem, nem volt bent, vagy aludt. Óvatosan kinyitottam az ajtót, nehogy felébredjen esetleg, erre Kim olyan hülye volt,

hogy egy tök ijesztő maszkot vett a fejére és összeketchupozta a karját meg mindenét, mintha valami szörny lenne és először mikor megláttam, úgy megijedtem, hogy akkorát sikítottam, hogy az egész utcában mindenhol felkapcsolódtak a lámpák és nézték, hogy mi történt. Elég ciki volt, azt hittem helyben belefojtom a wc-be olyan mérges voltam, rá amiatt, hogy szinte az egész város előtt leégetett. Aztán végül nem csináltam semmit, hanem megbeszéltem vele, hogy kikapcsolja a tévét és lefekszik aludni.

*Sam szemszöge*

Reggel arra ébredtem, hogy valaki lökdösi az oldalamat.
-Szép jó reggelt álomszuszék, ki az ágyból!- utasított Ash.
- De mégis mienk, most feküdtünk le aludni és máris fel kell kelni??
- Jó lenne, ha csipkednéd magad, mert miattad el fogunk késni....Gyorsan öltözz aztán indulunk!
Kitessékeltem Ashleyt, majd gyorsan magamra kaptam éppen azt ami a kezembe akadt majd rohantam le a lépcsőn.

Lent Kim már finom meleg gofrival várt minket.
Hamar megettük a reggelit, majd az órára néztünk és láttuk, hogy még van 5 percünk a busz indulásáig, de azt tudni kell, hogy jobb esetben 8 perc mire a buszmegállóhoz érünk,
így nem volt más választásunk futnunk kellett. Szerencsénkre előttünk pont egy idős bácsika szállt fel akit sikeresen fellöktem, mert annyira siettünk. Nem volt elég, hogy tökre kifulladtunk ettől a sok futástól, még az öregpapó elkezdett nekem arról papolni, hogy milyen leheletlenek mostanában a fiatalok, meg hogy nem törődnek csak magukkal, meg ilyen hülyeségekkel fárasztott korán reggel. Ez még semmi nem volt ahhoz képest amit a drága barátnőim mondtak nekem, ilyenekkel fárasztottak például, hogy:
- Ismerkedünk, ismerkedünk??? Nem lesz az túl idős hozzád, bár a mai embereknek már szerintem nem nagyon számít a korkülönbség, köztetek csak kb 60 év van.
Végre leszálltunk. A suliban már nagy volt a nyüzsgés, minden osztályból ordibálás röhögés hallatszott.

*Kim szemszöge*

Azt hiszem ez a nap sem kezdődhetett volna jobban,
első órán a biosz tanár dogát iratott. Nem elég, hogy Harryvel már 2 napja nem beszéltem, ráadásul még ez a tanár is szivat minket. Lehet, hogy csak én nem tanultam, de amilyen kérdéseket feltett, még a kérdést sem értettem, akkor mégis, hogy válaszoltam volna?
Szünetben a csajokkal vettünk a büfében forrócsokit, majd kimentünk az udvarra,

és miközben a forrócsokit szürcsölgettük beszélgettünk, meg persze mindenki próbálta elérni a pasiját.

Nekem sikerült is, de sajnos nem sokat tudtunk beszélni, mert már becsöngettek.

*Sam szemszöge*


Már a 7. óra előtti szünet volt és Niallt még mindig nem értem el. Hiába hagytam, hogy ötször-hatszor kicsöngjön, nem vette föl. Kezdtem aggódni Niall miatt, és nem oktalanul, hiszen Kim elmesélte, hogy mit álmodott, szóval akár Niallel is történhetett bármi. A 7. óra egész hamar eltelt, mikor kiléptem a teremből máris újra próbálkoztam, először nem sikerült, de mikor másodjára próbáltam, már majdnem fölvette, csak nekem le kellett tennem, mert láttam, hogy az előttem lévők mindannyian sietnek a buszhoz, sőt futnak, hogy elérjék. Nem volt más választásom, nekem is futnom kellett, csak abban bíztam, hogy mivel reggel sem estem el nehogy most eltanyáljak.
Viszonylag hamar hazértünk a busszal, mindenki lehajította a táskáját és elmentünk különböző helyekre, hogy hagyjuk egymást telefonálni, szerencsémre éppen felvette Niall a telefont.


-Szia Niall! Hogy vagy?
- Szia! Nem Niall, hanem Liam vagyok, de nyugi, nem rossz számot hívtál, hanem direkt én vettem fel a telefont.
- És hol van Niall?
- Hát izé....nem is tudom hol kezdjem....
- Segítek, kezd az elején....
- Szóval a srácokkal fociztunk, és mivel tudod Niallnek nem volt sose valami jó a térde, és mivel a foci nem sült valami jól el, ezért majd meg kell operálni, de addig is csak mankóval járhat, de azt mondta, hogy szerinte ez nagyon vicces- mesélte el a történteket Liam.
- És ez mikor történt?
- Hát...kb. 3 napja....
- És nekem miért nem szóltatok?- kérdeztem, de erre már nem kaphattam választ, mert Liamnek mennie kellett.....
Este a fiúkkal webkameráztunk, mert már nagyon hiányoztak nekünk, elvileg mi is nekik, ezért gondoltuk, hülyülünk egyet.... 
Nem fogjátok kitalálni, hogy mit csináltak......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése