2012. november 18., vasárnap

24.fejezet by: Eszti

*Niall szemszöge*

Gondoltam, hogy a Live While We're Young jó lesz. Már a számot végig énekeltem, ezért gondoltam, hogy megfogom a kezét, hátha felébred. Egyszer csak éreztem, hogy megszorítja a kezem (jó, igazából az nem nevezhető szorításnak, de én annak vettem xD) és kinyitja a szemét.
- Szia Sammy, már azt hittem sosem ébredsz fel- mondtam, majd megöleltem és egy puszit nyomtam a fejére.
- Szia Niall! Mi történt?
- Hát tudod, ezt ne tőlem kérdezd, hanem Kimtől, mert én turnén voltam, csak azért jöttem, mert Kim hívott, hogy baleseted volt.
Szegény Sam erre biztosan nem számított.....

*Ash szemszöge*

Annyi minden történt velem mostanában. A srácok, mint derült égből villámcsapás elmentek turnézni. Aztán összefutotam Josh-sal. Elütik Samet. Kim megharagszik rám Josh miatt. Haza jönnek a fiúk. Na persze ez jó, de nekem sok így egyszerre... Nagyon kimerít ez az egész. Már csak az hiányzott volna, hogy még az X-Faktorral is kelljen foglalkoznunk....
Szegény Sam, annyira sajnálom. Remélem hamar felépül. Asszem keresek egy fehér köpenyes mágust aki megmondja milyen az állapota.
-Elnézést doktor úr! - szólítottam meg az orvost aki Sam szobájából jött ki.
-Igen hölgyem, miben segíthetek? - kérdezte udvariasan.
-Csak azt szeretném megtudni, mennyire súlyos Sam állapota?
-A balesetben sajnos súlyos sérüléseket szerzett, de azt kell, hogy mondjam nagyon gyorsan javul az állapota. Ha így folytatja egy-két nap és hazamehet, de akár már ma is ha egészséges. Persze csak akkor ha nem esik vissza.
-Köszönöm - mondtam és elindultam megkeresni a többieket.

*Liam szemszöge*

Niall nagyon ki van merülve. Amióta történt ez a baleset alig eszik valamit, az éjszakát is itt töltötte Sammel. Aggódom érte.
-Emberek, ki akar jönni kajáért??? - kérdezte Zayn.
-Niall nem mész? - tudakoltam Nialltől, hogy mi a szándéka.
-Köszi, de inkább itt maradnék - mondta elhaló hangon.
-Na jó, mivel senki nem akar velem jönni elmegyek egyedül, de azt azért mondjátok meg, hogy kinek mit hozzak! Még nem megy teljesen a gondolatotokban turkálás, de nyugi, már rajta vagyok az ügyön.
-Hamburger - mondta Harry és Louis egyszerre.
-Nekem is jöhet az - mondtam.
-Én salátát kérek - adta le rendelését Kim.
-Én is - mondta Ash.
-Uram, önnek mit hozhatok? - próbálta megtudni Zayn Niall kívánságát.
-Kössz, nem kérek semmit.
-Oké, akkor majd én választok neked - ajánlotta fel Zayn.
-Jó - egyezett bele Niall.

*Kim szemszöge*

-Elnézést, az ön hozzátartozója Samantha Madisonnak ugye? - kérdezte a doki.
-Igen. Hogy van Sam?
-Nagyon jól, még elvégzünk egy vizsgálatot és ha jó lesz haza mehet.
Nagyon örültem ennek hírnek. Persze rögtön futottam, hogy elmeséljem a többieknek.

~ este az 1D házban ~

*Ash szemszöge*

-Végre itthon, nyugalomban - mondta Harry mikor belépett a házba - vagy mégsem?
-Miaz? Miért mégsem?? - kérdezte Kim.
-Jó estét srácok! - üdvözölt minket a nemkívánatos vendég, Paul.
-Te mit keresel itt? Azt hittük végre nyugalomban együtt lehetünk a lányokkal - mondta Lou.
-Nem tudom mit képzeltetek, mikor csak úgy leléptetek és otthagytátok a turnét... - vágta a fejükhöz Paul.
-Na jó, ide figyelj! Sam majdnem meghalt, mert elütötte egy autó. Maga mit  tett volna hogyha a nemlétező feleségét elüti egy autó és élet-halál között van? - kezdett nagyon begerjedni Niall.
Már csak ez az alak hiányzott komolyan. Nem volt így is elég bajunk.
-Mi lenne, hogyha ezt az egészet nem az előszobában beszélnénk meg??? - vettete fel az ötletet Liam.
-Jó, de a lányok nélkül - mondta Paul szigorúan.
-Rendben - mondta Harry - úgyis mindent elmondunk nekik.

~ 1 óra múlva ~

Nagyon idegölő tud lenni, mikor már 1 egész órája vitatkoznak Paullal. Nem értem miért nem keresnek új menedzsert...
Na végre kifáradtak Zayn szobájából.
-Na? - kérdeztük egyszerre a csajokkal.
-Mindjárt elmesélünk mindent, ha elment Paul - nyugtatott meg minket Louis. Látszott rajta, hogy nagyon feldúlt, de nem csodálom.
-Pá-pá - köszönt el Harry és becsapta Paul mögött az ajtót.
-Szóval? - tudakoltam.
-Az a nagy helyzet, - kezdett bele mondandójába Louis - hogy még 2 hétig veletek maradhatunk, de utána folytatnunk kell a turnét.
-De hiszen e tök szupppi - kiáltott fel Sam örömében.
-Hát nem egészen. Minen hétfőn, szerdán és pénteken 18-21 óráig próbálnunk kell - mondta elkeseredetten Niall.
-De akkor is ott van a kedd és a csütörtök. Na meg persze a hétvége. Nézzük mindennek a jó oldalát - mondta Kim.
-Emberek, én nagyon fáradt vagyok. Léptem szunyálni - váltott témát Zayn.
-Mi is megyünk Lou?
-Aham. Na jó éjt mindenkinek.

*Harry szemszöge*

Olyan jó végre Kimmel egy kicsit összebújni. Már több mint egyhete  nem láttam.
-Hiányoztál. Ugye tudod? - kéreztem.
-Te is nekem. Nem volt kihez odabújnom.
-Szeretlek.
-Én is.
-Énekelj nekem valamit légysziiii - kérlelt Kim.
-Jó és mit? - kérdeztem.
-Amit akarsz.
Elénekeltem neki a Same Mistatkest, de a végén már az igazak álmát aludta...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése