2012. november 18., vasárnap

12.fejezet by: Eszti

*Louis szemszöge*

Te jó ég! Azt hiszem azonnal rohanok, haza. Van egy ötletem, mivel Barbie már mióta itt rinyál, hogy wc-re kell mennie, ezért szólok neki, hogy most menjen, én pedig addig elhúzok és itt hagyom. Oh, micsoda géniusz vagyok, hogy ez előbb nem jutott eszembe.
- Kérlek Ashley, higgy nekem....
- Louis, mégis, hogy ha most is csak úgy eltűntél az elvileges exeddel és én azt se tudtam hogy hol vagy és mit csinálsz.
- Bocsánatot kérek, mivel bizonyítsam be, hogy nagyon szeretlek?
- Megbocsátok, de előbb, meg kell tenned, valamit.......

*Zayn szemszöge*

Nem hiszem el, hogy Lou ennyire sem becsüli Ash-t. Képes volt elmenni egy baráti sétára azzal a ribanccal anélkül, hogy ezt el sem mondta Ash-nek...
Mikre képes ez az ember. Pedig Ash milyen gyönyörű és okos na meg persze vicces. Na jó a jó tulajdonságait sorolhatnám a végtelenségig is.

*Ash szemszöge*

Valami nagyon szívatósat kell kitalálnom Louisnak. Ajj... de nincs semmi ötletem. Pedig ezért valamivel muszály lesz, hogy kiengeszteljen. Nem tudom mi lenne ha én elmennék mondjuk Zaynnel egy "baráti" sétára. Szerintem ő sem hagyná szó nélkül. De mi legyen az? Megkérdezem a lányokat ők nem tudnak e valami jót.

~Kim szobájában~

*Sam szemszöge*

Itt vagyunk mind a hárman és azon agyalunk hogyan szívassuk meg Louist. Volt már itt mindenféle ötlet, de egyik sem volt elég jó neki.
-Mi lenne ha velünk kéne jönnie egy egész napos shoppingolásra. Szerintem nincs ennél nagyobb csapás egy fiú számára. - vetettem fel az ötletet.
-Nem is tudom. Ez elég lenne neki? - kérdezte Ash.
-Szerintem megfelel. Nem hiszem, hogy jobbat ki tudnánk találni neki. - mondta Kim.
-Hát jó, legyen. De akkor nagy bevásárlást tartunk aznap. Okés? - mondta Ash.
-Hát persze - vágtuk rá mind a ketten.

*Louis szemszöge*

Hogy lehettem ekkora balfék, hogy belementem ebbe az egész sétálós cuccba. Ash eléggé megsértődött. Remélem azért könyörületes lesz velem. Asszem fölmegyek meglátogatom Ash-t. Hátha már nem annyira durcás.

~ebéd közbe~

*Liam szemszöge*

Hmm... isteni ez a kaja. Délután kéne valami jó program. Ááá, már meg is van.
-Mit szólnátok emberek ha délután elmennénk egy kicsit hajókázni a tengerre??
-Remek ötlet Liam! - mondta Ash.
-Szupper, de mindenki hozza a fürdőruciját is - készítette fel Zayn a lányokat.
-Jó, de mikor indulunk? - kérdezte Harry.
-Amit megebédeltünk és összepakoltuk azokat a cuccokat amiket vinni akarunk - mondtam.

*Sam szemszöge*

Nagyon jó ötlet ez a hajókázás. Liam egy zseni. Már csak fel kéne vennem valami szerkót és mehetünk. Remélem tetszeni fog Niallnek a felsőm.

*Kim szemszöge*

Őszintén szólva nem vagyok oda az ötletért, hogy kihajózzunk a tengerre, de nem akarom elrontani senki délutánját úgyhogy elmegyek velük. Remélem nem leszek rosszul. Most viszont öltöznöm kéne. Asszem tudom, hogy mit veszek fel.

*Ash szemszöge*

Nagyon várom, hogy már induljunk. Asszem már csak rám várnak úgyhogy jó lenne sietni. Na ez a szerelés jó lesz.

*Zayn szemszöge*

-Na már csak Ash-re várunk - mondtam.
-Itt vagyok. Bocsi, hogy ennyit szarakodtam - mondta Ash.
-Okés, akkor indulhatunk is a kikötőbe - mondta Louis - vezethetek??
-Hát... na jó - mondta Harry.

~a tengeren~

*Harry szemszöge*

Nagyon jó itt lenni. A csajok nagyon élvezik, bár mintha Kim nem lenne teljesen jól. Megkérdezem hátha van valami baja.
-Kim, minden rendben??
-Persze, persze. Miért? Úgy nézek ki mint aki tengeribeteg?? - kérdezte.
Szerintem nincs minden rendben vele csak nem akarja elrontani a hangulatot.

*Kim szemszöge*

Harry most kérdezte meg, hogy jól vagyok e. Én meg hülye meg nem mondtam volna neki, hogy nem, nem vagyok jól. Nem szeretném elrontani mindenki kedvét azzal, hogy elkezdek rókázni...

*Sam szemszöge*

Szegény Kim most dobta ki a taccsot. Nagyon fehér. Valószínűleg tengeribeteg lett. Harry azt mondta ellátja Kimet. Nagyon rendes hozzá.
Egy kicsit elhúzódott ez a hajózás. Már megy le a nap.
-Sam nincs kedved egy kicsit kettesben lenni? - kérdezte Niall.
-Dehogynem, nagyon szívesen - mondtam.
Olyan romantikus volt az egész. Naplementekor egy vitorláshajón ülni kettesben.

*Louis szemszöge*

Láttam Niall és Sam elvonultak egy kicsit romantikázni. Úgy gondoltam ránk is ránkférne (főleg a tegnapi után) ha együtt lennénk egy kicsit.
-Ash, ugy már nem haragszol a tegnapi miatt?
-Nem, de azért teljesítened kell még az ígéretedet.
-Jó, és mi lenne az?
-Hát... el kell jönnöd velem és a csajokkal egy egész napos bevásárlásra.
Mi??? Ezt meg, hogy a manóba találták ki? Egy egész napon keresztül csak vásárolni??
-Hát jó. Ha ez kell, hogy kiengeszteljelek akkor elmegyek veletek.
-Jó. Akkor megbocsátok - monda Ash és megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése