2012. november 18., vasárnap

18.fejezet by: Eszti

*Sam szemszöge*

Már úton voltunk, mikor hirtelen szörnyű dolog történt.......

*Kim szemszöge*

Sam éppen Niall - el  beszél. Nem valami jó a téma ahogy elnézem az arcát.

-Zayn most azonnal húzódj le az út szélére! - kiáltott föl miután letette a telefont.
-Igenis kapitány! - mondta Zayn - De miért is?
-Lányok, szörnyű dolog történt! Most hívott Niall, hogy azonnal indulniuk kell a repptérre. Kiderült, hogy már ma Párizsban kell lenniük. Elvileg van még annyi idő, hogy Zayn elvigyen minket, de akkor nem találkozhatunk már velük. Most mit csináljunk?? - mondta Sam kétségbeesetten.
-Mi?????? - kiáltottunk egyszerre Ashleyvel.
-Na ne, az nem lehet, hogy úgy menjenek el, hogy mi ne is lássuk őket... - mondta Ash.
-Csajok, két lehetőségünk van. Vagy hazamegyünk, de akkor vége van számunkra az   X-Faktornak. Vagy elmegyünk, viszont akkor nem látjuk őket 2 hónapig... Na melyik legyen? - kérdeztem.
-Akkor mindenki mondja háromra, hogy mit válszt. Okés? - kérdezte Sam.
-Eeeeegy, keeeettőőő, háááááromm...
-Menjünk haza! - mondtuk mind a hárman egyszerre.
-Ácsi, én értem, hogy ti minimum kettő egész hónapig nem láthatjátok majd szívetek választottját, de az X-Faktor egy soha vissza nem térő lehetőség. Nehogy kihagyjátok amiatt a három lökött ember miatt...
-Zayn!!!!!!!!!! - üvöltöttük egyszerre.

-Te ezt nem értheted. És nem három lökött ember jó?? - mondtam.
-Okés, de én haza nem viszlek titeket az szent - mondta durcásan.
-Jó, akkor megyünk tömegközlekedéssel...
-Na jó, akkor irány haza. Nekem leveszik a fejemet hogyha ti busszal mentek haza.
-Hát az egyszer biztos :D - tette hozzá Ash.
-Most már tudom, a szerelem nem csak vak, de hülye is... - kaptuk meg a napi bölcsességet Zayntől.

*Louis szemszöge*


Kezd elegem lenni Paulból... Most is ez a hirtelen jött utazás. Biztos, hogy direkt csinálta így.

-Megjöttünk - hallottam Zayn hangját.
-Szia Zayn, hányan vagytok?? - kérdeztem.
Kinéztem a szobámból és látom, hogy a lányok is velük vannak. Kiment a vér az arcomból mikor megláttam, hogy vele van Ash, Kim és Sam.
-Négyen - válaszolta Zayn mikor látta, hogy mennyire meglepődtem a csajok érkezésén.
-Ti, ti, ti hogy kerültök ide? - kérdeztem dadogva - nektek most énekelnetek kéne. Nem?
-De azt kéne. De csak kéne. Tudod az a gondolat, hogy 2 hónapig nem láthatunk titeket, és még el sem köszönhetünk, hazahozott minket.

*Niall szemszöge*

Mindannyian nagyon meglepődtünk mikor a lányok váratlanul megjelentek a házban. Egyszerre voltam nagyon boldog és szomorú.
-Hát ti?? - kérdeztem én is mikor megláttam őket.

-Hát mi nem tudtunk volna azzal a gondolattal színpadra állni és énekelni, hogy minimum 2 hónapig nem láthatunk titeket - kaptam kielégítő választ Samtől.
-Ohh... értem - mondtam - és tudnátok nekünk segíteni pakolni??
-Hát persze! Örömmel -mondtuk egyszerre.

*Harry szemszöge*


Nagyon rendes Kim, hogy segít pakolni. Én már teljesen szétestem. Azt se tudom mit kell vinni.
-Harry, ugye megígérsz valamit? - kérdezte Kim.
-Persze, mi lenne az?
-Tudom, hogy nem én vagyok a legszebb, a legokosabb és a legjobb lány a világon. De ígérd meg légyszives, hogy nem jössz össze a turné alatt senkivel. Ugye megígéred?
-Hát persze, hogy megígérem!

*Liam szemszöge*


-Srácok! - ordítottam föl - már úton kéne lennünk a reptérre.
-Megyünk már, nyugi Liam - mondta Niall - tudod ki szeretnénk élvezni minden egyes percet amit még a lányokkal tölthetünk.
-Én azt értem, de akkor is indulni kell.
-Na, már itt is vagyunk - mondta Harry.
-Szálljatok be a kocsiba, már kint vár ránk - kaptuk az utasítást Zayntől.

~reptéren~


*Ash szemszöge*

Egész úton énekeltünk. Nagyon jó volt. Sokkal jobb mintha az X-Faktorban énekeltünk volna...
Utolsónak az I Wish - t énekeltük el (egyik kedvencem).
Sajnos a szám végére pont odaértünk és eljött az a pillanat amit egyikünk sem várt. A búcsúzás. Mindenki elbúcsúzott mindenkitől (ahogy az ilyenkor lenni szokott).
-Louis, de ne felejtsd el amit ígértél. Jó? - kérdeztem végül.
-Dehogy felejtem - mondta, és megcsókolt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése