2012. november 18., vasárnap

22. fejezet by: Brigi

*Zayn szemszöge*

-Huhhh... megúsztuk - mondta Harry miután valószínűleg világcsúcsidőt tekertünk az autóig.
Kb. 3 másodperc múlva a rajongók is odaértek a kocsihoz. És olyat csináltak ami már sok volt nekem......
Méghozzá azt, hogy az egyik csaj összeborzolta a szépen felállított séróm. Na, nekem se kellett több, elkezdtem magamon kívül ordítozni. Végül egy utcán ténfergő testes néger rendőr állított le. Valószínűleg nem esett le neki, hogy engem kéne védenie nem a csajt...
De mostmár mindegy, megoldottam.
Még jó hogy mindig van nálam egy kis csomag hajzselé! Gyorsan elővettem a zsebtükröm, és már el is készítettem az ismét tökéletesre sikerült hajam. Utálom ha piszkálnak azért, mert a hajam tökéletesen szeretem!

~eközben Londonban~

*Ash szemszöge*

Ma reggel kivételesen időben érünk a buszmegállóba. :D Megbeszéljük amíg nem jön a busz, hogy mit csinálunk ma délután.
-Bocsi Ash, de nekünk spanyolból különóránk van ma. :/ -mondta Kim.
-Tényleg... akkor majd hazajövök egyedül. Van nálatok kulcs, ugye??
-Igen, nálam van. :) -válaszolta Sam.

~suli után~

*Ash szemszöge*

-Jólvan, otthon találkozunk. Sziasztok! Puszi! -kiáltottam utánuk  a sulikapun kiérve.

-Sziaaa! Puszi neked is! -kiáltották még nekem, aztán visszamentek a suliba.
Hát igen, én olaszul tanulok, ők ketten pedig spanyolul...

*Kim szemszöge*

Éppen hazafelé tartunk. Sam a fülesével zenét hallgat. Én nem, mert elfelejtettem reggel berakni a táskámba. Így most kicsit egyedül érzem magam, Sam-mel nem beszélgetek, mert két füllel zenét hallgat, szóval nem hall az égvilágon semmit. És mivel nem kézen fogva megyünk, mint az ovisok, én kicsit le is vagyok maradva tőle, hiszen ő csak a zenével foglalkozik, mást nem is észlel....

...Éppen ez volt a probléma!
Csak azt vettem észre, hogy hirtelen fékez egy kocsi... Sam éppen az úton megy... ordítok...már késő!!! :@
.. Sam a földön fekszik, körülötte vértócsa... a kocsi elhajt...!

*Ash szemszöge*

Csörög a telefonom, Kim neve villog a képernyőn. Felveszem..
-Ash! Gyere a kórházba! -zokog bele a telefonba Kim.
-Kim, mi történt??
-Gyere azonnal!! -és letette. Nagyon kiborulhatott, az biztos.

~a kórházban~

-Ash! Végre, hogy jöttél! -borul a nyakamba Kim kisírt szemekkel.
-Jó napot! Maga Ms. Adams? -jött oda hozzám egy idősebb orvos.
-Igen, én vagyok.
-Ms. Walker azt mondta, maguk ketten Ms. Madison jelenleg legközelebb tartózkodó hozzátartozói.
-Ez így van. -válaszoltam udvariasan, bár már eléggé idegesített a magázása. :S
-Bemehetünk hozzá, Mr. Johnson? -kérdezte meg félénken az orvost Kim.
-Most igen, egy óra naponta a látogatási idő.
-Köszönjük!

~a betegszobában~

-Mi történt? -kérdeztem meg barátnőm.
-Zenét hallgatott, nem figyelt semmire, elütötte egy autó, súlyosan megsérült, sok vért vesztett. Röviden ennyi. :( -állt a sírás határán Kim, velem együtt- Ha hazamegyünk az összes fülesemet kivágom a kukába... ! Ha lehunyom a szemem, csak azt látom a szemem előtt ahogy elüti az autó, és én nem tehetek semmit. Szörnyű ez az egész!! És olyan hirtelen történt...

Nagyon sajnálom a barátnőmet. Én is nagyon meg vagyok ijedve attól, hogy mi lesz Sam-mel. Itt fekszik előttünk, mindenféle kütyüvel gépekre kötve, és nem ébred fel... nem tudjuk mikor fog magához térni, de a doki nem mond túl sok jót.
Úgy döntöttem felhívom a fiúkat, hogy elmondjam nekik, ezért kisétáltam a folyosóra. Úgy gondoltam, Niall-t hívom, és ő majd szól a többieknek.
-Niall! Sam kómában van!! -szóltam bele a telefonba köszönés nélkül. Tiszta ideg voltam már a tehetetlenségtől.
-Ash... Haha, jó vicc! Ezt máskorra tartogasd, jó? Majd akkor röhögök rajta. :P
-Niall! Komolyan beszélek! Nem tudom mit fogtok most csinálni, de gondoltam szólok. Sam elég rossz állapotban van. Az orvos nem tudja megmondani, hogy várhatóan mikor ébred fel... -sírtam bele a telefonba.
-Nagy szarban vagyunk... fogalmam sincs mit tegyünk... :/ Jah, és Ash, ne haragudj azért, amit mondtam az elején.
-Nem nagy baj.... Döntsétek el mit csináltok... végülis, a turné fontos. -mondtam.
-VISSZAMEGYEK! Én biztos, a többieket nem tudom.
-Akkor szia! Aranyos vagy, ha tényleg hazajössz. :) -mondtam, és kicsit el is mosolyodtam azon, milyen aranyos, hogy törődik a barátnőjével.
-Majd kapok tőled a Nando's-ba egy havi ingyenes bérletet ezért? -kérdezte (valószínűleg) halál komolyan.

-Ne mondd, hogy ilyenkor is csak a kajára tudsz gondolni!
-Ne ejtsd ki úgy a "kaja" szót a szádon, mintha valami trágár kifejezés lenne...
-Szia! -köszöntem el tőle, a vita megelőzése végett, és már le is raktam a telefont.

*Kim szemszöge*

Mindig magam előtt látom Sam-et. Ugye nem fog.... meghalni? ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése