2012. november 24., szombat

34. fejezet by: Brigi

*Zayn szemszöge*

-Zayn, gyere! Mutatok egy videót!
-Megyek már.
-Na ezt nézd meg. Ne mondd, hogy nem emlékszel!
-Ezzel a dallal jutottunk be az élő showba. Emlékszer már? - érdeklődött Liam. Be kell, hogy valljam... nem emlékeztem. Én már annak is nagyon örülök, hogy rájöttem, emlékszem a négy csapattársam és a lányok nevére, plusz a születési dátumomra... de semmi emlék nem ugrik be sehonnan. :S

~másnap délelőtt a suliban~

*Ash szemszöge*

"Diákok, figyelem! Ezen a héten pénteken, azaz holnap után lesz az iskolabál! Mindenkinek részt kell vennie. Iskolai szokás szerint csak a partnerrel érkezőket engedjük be, úgyhogy mindenki gyorsan szerezzen magának valakit! Jó tanulást, emberek!" -hallottuk a sulirádiós hangját a folyosón.
-Sulibál? Partnerrel? Na nee! -fakadtam ki egyből. Mégis kit hívhatnék, könyörgöm? Híres sztár a pasim, őt nem hurcolhatom el ide... különben is biztos lesz programjuk.
-Megértelek... én sem tudom mit fogok csinálni. -szólalt meg Sam mellettem. ...És ekkor észrevettem valakit a folyosón...valakit, akiről eddig még nem is tudtam, hogy ide jár.
-Szia, Ash! Nem is tudtam hogy idejársz, kislány! :) -szólított meg (tudjátok ki? gondoltam, hogy nem...) Josh.
-Szia, Josh! Te meg hogy kerülsz ide? Én se tudtam hogy idejársz. :) 
-Nemrég jöttem haza, ugyanis Franciaországba kellett repülnöm a nagymamám temetésére. Szerintem ezért nem láttál még.
-Oh... részvétem. Amúgy te most akkor hanyadikos vagy?
-12. És te? :D
-Hát... 10. :P Még csak nemrég kezdtem ezt a gimit, ugyanis az előző évet másik suliban töltöttem.
/csöngetnek/
-Nekem rohannom kell órára! Szia! -mondtam, majd tényleg elkezdtem rohanni, ugyanis a bioszterem, ahova oda kellett érnem, a hosszú folyosó másik végén volt.

~órán~
*Kim szemszöge*
Most, a suliban éreztem csak azt meg, milyen egyedül vagyok a legjobb barátnőim nélkül. Mivel eddig ott voltunk hárman egymásnak, nem nagyon foglalkoztunk az osztály- vagy a sulitársainkkal. E miatt most én szívok, ugyanis így nincs kihez "odacsapódnom" pl. ebédnél se. De ráérek az ebéden gondolkozni, mert most van jelenleg ennél kínosabb problémám is. Ash és Sam ugye nem szól hozzám, de muszáj lesz közéjük ülnöm órákon. :S Ez azért van, mert ebben a suliban (valamiért) hármas padok vannak, és mi első nap így ültünk le, én középen Sam-ék a két oldalamon. És helyet változtatni év közben bizony nem lehet...
*Sam szemszöge*
Mivel nem érdekelt se az óra, se a mellettem ülő Kim, elkezdetem levelezni Ash-el.Itt a levelezésünk:
Ki volt ez a pasi a szünetben? -Sam
Csak Josh.
CSAK Josh? Ez egy tök helyes 12.-es. :P
Hmm.... tudom. ;)
Mégis honnan ismered? És én miért nem tudtam róla?? o.O
Még nyáron taliztunk véletlenül... de mi lenne ha leakadnál róla? Neked ott van Niall! ^^
Tudom... Am kivel mész a bálba?
Passz. :S Különben se én fogok pasit hívni.. azt már nem! xd
Mondjuk jah. xd Hogy nézne már ki?! :DD
Gázul... Am Kim szted kivel megy?
Még azt se tom h én kivel megyek... akk pont az övét tudjam? Különben sem izgat az ex-legjobbbarinőm...
Ex-legjobbarinő??! Ezt meg h találtad ki te kis hülye? xdd
Nem kéne tovább levelezni... Mr. Scott minket bámul már 1 ideje.
...Lehet bejövünk neki. ;D
Elmebeteg!... xd Am már csk 1 perc és csöngetnek! :))
/csöngetnek/
~suli után, otthon~
*Harry szemszöge*

Éppen a konyhába indulok... mikor belépek, ott találok valakit. Ez a személy éppen répát eszik.
-Te és a répa 2 külön dolog. -jegyeztem meg hitetlenkedve.
-Mától fogva már nem! -jelentette ki Ash diadalmasan.
-Oh.. ha ezt elmondod Lou-nak nagyon örülni fog. Neki ez felér egy szerelmi vallomással. xD
-Jólvan Sherlock, jót dumáltunk, de én megyek.
-Sherlock?? Ugye rám nem haragszol a Kim-es dolog miatt? :O
-Nem.. :) De tényleg megyek fel a szobámba...
~ a bálban~
*Sam szemszöge*
Megérkeztünk a bálba.
Itt az én ruhám:
Ash ruhája:
Kim ruhája:
Én Justin-nal jöttem, Kim Duke-kal. Mindkettő srác az osztálytársunk. Ash pedig megjelent Josh-al. A fiú zenélt is a bálon, így miután megjöttek, egyből beült a dob mögé.
 
-Hűha! Nem is tudtam, hogy Josh-al jöttél. -mentem oda egyből Ashley-hez.
-Hát.. mostmár tudod. :)
-Sziasztok! -köszönt nekünk Kim.
-Hát te? Te meg kihez dumálsz? -bunkóztam.
-Hé, állj le Samantha, nyugi! -hűtött le Ash.
-Szeretném ha újra barátnők lennénk! Ígérem mostantól őszinte leszek mindenben, és mindent elmondok nektek! mondta Kim.
-Mindent elmondasz nekünk? Ezt higgyük is el? -kérdeztem meg tőle.
-Igen, bebizonyítom. Pisilnem kell.
-Egészségedre! -válaszolta Ash.
-Kim, elkísérjelek wc-re? -kérdeztem meg barátságosan.
-Akkor mostmár újra legjobb barinők vagyunk? *-*
-Igen!
*Ash szemszöge*

Nagyon örültem annak, hogy megint legjobb barátnők vagyunk. Végre visszaállt a rend az életemben. Josh jött oda hozzám.
-Tökjól dobolsz! :D -dicsértem meg.
-Köszi. :) Barátnőid?
-Wc-n vannak.
-Ketten? Ti, lányok, egyedül nem tudtok elmenni?
-Láttad a Harry Potter-t??
-Igen, de ez miért tartozik ide?
-Abban is benne volt. Hermione egyedül ment ki wc-re....és mi történt vele?! Megtámadta egy troll..! -Josh elég szórakozott tekintettel nézett rám.. szerintem nem tudta eldönteni, hogy komolyan gondolom-e.
~ a bál végén, hazafele~
*Ash szemszöge*
Josh visz haza minket a kocsijával. Itt ülök a hátsó ülésen, és eszembe jutott egy pompás ötlet. Bemutatom Josh-t a fiúknak! Kíváncsi leszek mit szólnak majd hozzá....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése