2012. november 18., vasárnap

5.Fejezet by: Heni

~reggeli közben~

*Kim szemszöge*

Harry is észlény... xD Itt ül mellettem, és képes sms-t küldeni... Nah, megnézem, mit kaptam!
"Kim! :)
Mikor érsz rá eljönni velem a titkos helyre, ahova viszlek?? ;D Este 6 megfelel? :)
Harry xxx"
Én a hasamban pillangókat éreztem az sms-em láttán. Hogy lehet valaki ilyen aranyos? :$ Odafordultam Harry-hez és ezt mondtam neki:
-Nekem tökéletes!....

~a randira készülődve~

*Sam szemszöge*

Szerintem Kim és Harry nagyon cukik együtt, rem egyszer majd nekem is lesz ilyen ari pasim (bár már a jelölt az megvan....^^). Mivel Kim úgy gondolta, hogy nincs a randira megfelelő ruhája, ezért elmentünk a plázába. Ash-el választottunk Kimnek egy gyönyörű ruhát és hozzá egy tök szupi cipőt.
Miután megvettük a cuccokat elindultunk hazafelé, de mivel a nagy vásárlásban megéheztünk beugrottunk a Nando's-ba ahol a srácoknak is vettünk kaját, Niallnek pedig vittünk egy családi csomagot, hogy nehogy éhes maradjon. xDD
~otthon~

*Zayn szemszöge*

Nagyon örültünk a csajoknak, de a kajának kicsit jobban. Harry és Kim már nagyon be volt sózva a randijuk miatt. Egyébként nekem Harry elmondta, hogy a London Eye-ra mennek.
~Kim és Harry randija után~
 
*Liam szemszöge*

Harry és Kim kézen fogva, nagyon vidáman jöttek haza. Ezek szerint jól sikerülhetett a randijuk.
 
Amíg nem voltak itthon, a srácok kal és a lányokkal kitaláltuk, hogy mivel ebben a házban már kicsit szűkösen férünk el, ezért veszünk együtt egy nagyobb házat. Ez eddig jó ötletnek tűnt csak eszünkbe jutott, hogy amíg nem találunk olyat ami mindannyiunknak megfelel addig kisorsoljuk, hogy ki hol fog aludni.
- Oké, mivel már mindenki itthon van, ismertetném a szabályokat, minden lány húz a egy nevet a cetlik közül.
-Oké, kezdhetek én?- kérdezte Sam.
 
-Jól van, akkor itt vannak a papírok húzz belőle egyet és akinek a nevét húzod azzal fogsz együtt lakni egy szobában addig amíg nem veszünk másik házat.-mondtam el a szabályokat mégegyszer.
-Na, kit húztál?-kérdezte kíváncsian Ash Samet.
-És a szerencsés aki megosztja velem a szobáját nem más, mint.....Niall Horan.-mondta Sam egy boldog mosollyal az arcán, aminek úgy látom Niall is nagyon örült.
-Rendben, akkor legyen a következő Ash.
-Oké, na nézzük csak kit húzok.....-mondta Ash.
-Na, ki az?-kérdezték kíváncsian a csajok.
-Hát...szóval akivel  egy szobában fogok lakni, Louis Tomlinson- majd egy vigyorral Louis nyakába ugrott.
-Akkor már csak Kim maradt a lányok közül, akik maradnak azoknak még van lehetőségük arra, hogy egy lányt felhozzanak, akár éjszakára is-mondtam.
-Rendben....akkor én is húzok....a szerencsés aki remélem örülni fog neki, hogy velem lakhat, a híres....Harry Sytles- mondta Kim egy nagy vigyorral az arcán, majd ő is Harry nyakába ugrott.
Azt hiszem mindenki nagyon jól járt, hiszen tudom, hogy a lányok örülnek annak akit kihúztak.

*Sam szemszöge*

Annyira szuper, hogy Niallel lakhatok, hiszen ő nagyon aranyos, nem mintha a többiek nem lennének, csak ő mégis egy kicsit más.Felmegyek a szobánkba megnézem mit csinál Niall.

*Ash szemszöge*

Nem fogjátok elhinni, mi történt, Louis randira hívott. Annyira izgulok, hogy milyen lesz, hiszen egy sztárral fogok randizni, bár amikor meséltem a többieknek, nem mindenki volt annyira boldog, mint én. Tényleg, el is felejtettem megkérdezni a srácoktól, hogy tudják-e hogy mi lesz nemsokára......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése