2012. november 18., vasárnap

28. fejezet by: Brigi

-Van még valami amit el kell, hogy mondjak neked...
-Mi lenne az? - kíváncsiskodtam.
-Ajj... hol kezdjem...
-Az elején pls.
-Na jó dióhéjban annyi, hogy azt hiszem belezúgtam Zaynbe...
~másnap~

*Ash szemszöge*

3 napja vagyok otthon nyugiban és járok be onnan a suliba. Be kell vallanom, kezdenek hiányozni a többiek. Azt hittem, ha egyedül leszek, meg tudom oldani a dolgaim.....hát, egész jól sikerült. Annyit sikerült tisztáznom, hogy Louis-t nagyon szeretem és nem szeretném megszakítani vele a kapcsolatunk, Zayn-t is nagyon szeretem, de őt másképp, ő a legjobb fiúbarátom. :) És végül Josh.... ő csak egy haver, akivel jókat lehet dumálni, mert jófej... ennyi az egész. :D
Csöngetnek. Valószínű, hogy Loui az.... az elmúlt napok mindegyikének nagy részét itt töltötte.

-Sziaaaa! -ölelt át a fiú.
-Szia! Már vártalak... gyere be.
~a szobában~
-Ash, van egy szuper ötletem.
-Mi lenne az??
-Hááááátt.... ugye a többiek a nagy házba költöztek...
-Éééés???
-Mi, amíg nem kell visszamennünk a turnéra, lakhatnánk ketten. :3 Csak addig a másfél hétig.
-Jó... de mégis hol laknánk?
-A Tomlinson road-on. :DD

-Ugye csak hülyülsz? xdd Hiszen ha van ilyen hely, és meglátják ezt a fiúk, tuti ott keresnek minket. Ez túl egyértelmű.
-Nem... Túl egyértelmű ahhoz, hogy egyértelmű legyen. Szóval nem túl egyértelmű.
-....Jó, benne vagyok! Mikor költözünk át?
-Most?
-Fuu... ez aztán tempó... De amúgy felőlem már átcuccolhatunk. Jah, a fiúk tudni fognak erről vagy nem??
-Nem... most csak veled szeretném tölteni ezt a kis időt ami még hátra van a turné kezdetéig. :)
-Rendben. 1 óra múlva itt találkozunk bepakolt bőrönddel.
-Okés. Akkor most megyek. Szia! -csókolt meg, majd elindult összepakolni. Szerintem annyira aranyos, hogy foglalkozik velem. :$
*Kim szemszöge*

Annyit sikerült Harry-vel eddig kiderítenünk, hogy az anyám egyedül él... még pontosan nem tudjuk, hogy hol, de ennyi tuti.

*Niall szemszöge*

Sam-mel egyre többet gondolkozunk azon, hogy Kim-mel valami nem stimmel. Totálisan saját maga ellentéte. :@ Olyan mintha Zayn-re picit nyomulna.. o.O Pedig ő Harry-ért van oda meg vissza.
-Meg kéne kérdeznünk Kim-et arról hogy mivan vele, nem? -kérdezte Sammy.
-Jó.. Most menjünk át hozzá??
-Oksa.

~Kim szobájában~

*Brooke szemszöge*

Hirtelen benyitott valaki a szobámba. (Helyesebben a tesóm szobájába.) Éppen a nyitott ruhásszekrényem előtt álltam.

-Nem tetszik a fekete ruha amit együtt vettünk? -kérdezte hirtelen Sam a hátam mögül.
-Dehogynem. :) -mosolyogtam rá. Rájöttem, hogy kezdem nagyon is megszeretni ezt a lányt. Kár, hogy Ash-el még nem taliztam..
-Kim, azért jöttünk, hogy beszéljünk veled... rólad. -kezdte Niall.

Kezdek parázni... mivan, ha gyanút fogtak? Nem nehéz, hiszen Kim-mel olyanok vagyunk, mint a tűz és a víz, hiába nézünk ki ugyanúgy.
-Ugye még mindig nagyon szereted Harry-t? -kérdezte tapintatosan a szőke lány.
-Hátpersze hogy szeretem! És már nagyon hiányzik. :/ -játszottam meg kicsit a szerepem.
-Össznépi gyülekezés Ash-nél!!! -rontott be üvöltözve Zayn. -Mindenki készüljön, 2 perc és indulunk.

-Már rég láttunk a harmadik szöszi lányt és hiányzik mindenkinek. :) -mondta Liam, látva a kérdő tekintetünket.

~a lányok házának ajtajában~

*Zayn szemszöge*

-Csak nekem fura, hogy be van zárva a bejárati ajtó? -kérdezte meg Danielle, aki már kipattant a kocsiból és próbálta kinyitni az ajtót.
-Dan, nem lehet, hogy te vagy túl gyenge? -piszkálódott vele a pasija.

-Tessék, akkor nyisd ki, ha tudod, Liam! :P
-Bakker, ez tényleg be van zárva. -állapította meg a fiú is.
-De vajon miért van zárva az ajtó? Azért, hogy ne engedjen be minket, vagy mert ő sincs bent? -kérdeztem.
-Hol máshol lenne....? -gondolkodott hangosan Niall.
-Várjunk csak....hol van Louis?? Miért gondolom, hogy a répaimádónak köze van a zárt ajtóhoz?... -szólalt meg köztünk a leglogikusabb, Sam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése