2012. november 18., vasárnap

21.fejezet by: Eszti

Este a fiúkkal webkameráztunk, mert már nagyon hiányoztak nekünk, elvileg mi is nekik, ezért gondoltuk, hülyülünk egyet....
Nem fogjátok kitalálni, hogy mit csináltak......


*Liam szemszöge*
 
Gondoltuk feldobjuk a csajokat egy kicsit. Készültünk nekik egy kis színdarb szerűséggel. Előadtuk nekik webkamerán keresztül  a Rómeó és Júliát. Niall volt Júlia és persze Harry Rómeó.... Ki más lett volna? ;) Ahogy elnézem nagyon tetszett nekik. Végig röhögték az egészet.


Miután közösen megdumáltuk az élet nagy dolgait hagytuk, hogy a párok is tudjanak egymással beszélni kettesben.
 
*Harry szemszöge*
 
Mi voltunk az elsők Kimmel. Nagyon örültünk, hogy egy kicsit kettesben tudtunk lenni, így 434 km távolságra egymástól.
-Na és milyen volt az első nap a suliban?? - kérdeztem Kimtől.
-Hát... tudod már első nap írtunk a szünetre kiadott anyagból. Nagyon szar lett, de mi lenne, ha nem a suliról beszélnénk ebben a 30 percben ami rendelkezésünkre áll - mondta vidáman.
-Okés, én benne vagyok. Gondolom tudod, hogy nagyon hiányzol nekem...
-Hát nagyon reméltem. Amúgy te is. De remélem ez egyértelmű. Veletek mi van?
-Megvagyunk. Nélkületek kicsit kicsit unalmas a turné. Na jó, néha történnek furcsa dolgok.
-Milyen furcsa dolgok? - kérdezte kíváncsian.
-Ma éppen Párizs utcáin szívom a frissnek nem éppen nevezhető levegőt és az utcán szembe jön velem egy koala. Tudod, hogy mennyire szeretem a koalákat.
-Ohh.... és mit csináltál vele?
-Rögtön fölhívtam az állatkertet és ehte francia nyelven megpróbáltam elmagyarázni, hogy találtam egy koalát, ami elég ritka errefelé. Szerencsére megértették és visszavitték az állatkertbe a kis szökevényt.
-Letelt az idő!!!! - hallottuk Sam és Niall kiabálását.
-Jólvanna! - ordítottunk egyszerre - még egy perc és ti jöttök.
-Na jó akkor szia. Nagyon hiányzol. Remélem nem szedtél föl valakit a távollétemben. - mondta Kim.
-Hát persze, hogy nem. Vagy talán azt gondolod nekem bejönnek ezek a sikítós tinik??? Na mind egy. Jó éjt Kim. Nagyon hiányzol.

~reggel~

*Sam szemszöge*

-Jó reggelt Sam. A reggeli már az asztalon van - keltem föl Ash hangjára.
-Jó reggelt. Mennyi az idő?? - kérdeztem.
-6:05. Még van időnk de ha ilyen tempóban haladunk ma is futhatunk a busz után
-Okés - mondtam és beledőltem a pihe - puha Garfield -os párnámba.
-Sam, a kedvencedet csináltam reggelire, nutellás, csokiöntetes palacsintát eperrel - hallottam egy kis idő után Kim hangját.
-Nyamiiiiiii - ugrottam ki az ágyból és rohantam a konyhába.
~suliban~

*Ash szemszöge*

Ma nagyon fáradt voltam egész nap. A 6. órán (ami angol volt) azt hittem, hogy elalszom. Tegnap este nagyon jó volt, de egy kicsit elhúzódott. Mivel mi voltunk az utolsók Lou - val akik beszéltünk egy pöppet elhúzódott. Eredetileg pontban éjfélkor kellett volna abbahagynunk a dumálást, de mivel már mindenki szunyált úgy gondoltuk nem baj, ha kicsit többet beszélünk. Így kb. 1:30-kor dőltem bele az ágyba.

~eközben Párizsban~

*Zayn szemszöge*

-Uff... azt hiszem itt helyben meghalok - mondtam a srácoknak miközben a kocsihoz sétáltunk próba után.
-Ne tedd, akkor ki fog helyetted énekelni?? - kérdezte Liam.
-Majd megoldjátok valahogy - mosolyogtam rájuk.
-Emberek, asszem siessünk. Egy csapat őrült lány rohan utánunk. Vagy talán minden vágyatok itt állni még 2-3 óráig és autogramokat osztogatni, fényképezkedni és jópofizni mindenkinek??? - világosított fel Niall az utánunk rohanó lányokról.


-BICIKLIRE! - mutatott Louis a közelben parkoló kétkerekű járművekre.
-Kérésed számunkra parancs - mondta Liam Louisnak miközben az autó felé tekertünk.


-Huhhh... megúsztuk - mondta Harry miután valószínűleg világcsúcsidőt tekertünk az autóig.
Kb. 3 másodperc múlva a rajongók is odaértek a kocsihoz. És olyat csináltak ami már sok volt nekem......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése