2012. november 18., vasárnap

14.Fejezet by: Heni

*Niall szemszöge*

Mikor kilépek az ajtómon, észreveszem, hogy Sam ott ül és sír. Ajjaj.... vajon hallott valami félreérthetőt?? :@
-Hogy tehetsz ilyet Sam-mel??? -kérdezte dühösen Liam (akinek Sam már elmesélte mit hallott).
-MOST AZONNAL megyek innen!! Nem maradok itt egy perccel se tovább!... -kiáltotta Sam és szaladt a cuccaiért.
Kim csak a nagy kiáltozásra jött ki a szobából, és megkérdezte:
-Itt meg mi történt??...

*Kim szemszöge*

- Niall, mit csináltatok?- kérdeztem aggódva, mert tudtam, hogy ebből jó nem fog kisülni.
 
- Hát....én tulajdonképpen semmit, de van egy tippem, hogy Sam miért lett hirtelen ilyen, én nem ilyennek ismertem meg...
- És kedves Niall mi a tipped?
- Szerintem a szülinapjáról amit beszéltünk abból hallott valamit, és eléggé félreérthette, mert Liam is nagyon mérges volt, de Sam meg pláne.
- Jajj, ne, most mégis mit csináljunk?
Erre már nem kaphattam választ, mert hallottam, hogy Sam közeledik, ezért úgy csináltam, mintha nagyon haragudnék Niallre (nem mintha ez nem lenne valamennyire igaz). Ez szerintem be is vált, mert Sam odajött, megragadta a karomat és a lépcső felé cibált. Vettem a lapot, ezért megpróbáltam leszedni a kezét a karomról, de nem sikerült, hanem még jobban szorította. Mikor felértünk

a lépcsőn és bementünk a szobájába (ami igazából Niall-é), majd becsapta magunk mögött az ajtót és végre eleresztette a kezemet. Azt hittem felsikítok, a szoba közepén láttam egy bicskát kinyitva. Nem tudtam, elképzelni, hogy mit keres az ott, talán Sam annyira ideges lett, hogy bekattant, és fel akarta vágni az ereit? Nem, erre még gondolni is rossz, hiszen Sam nem ilyen.
- Kim, figyelj rám egy kicsit, mert valami nagyon fontosat szeretnék neked elmondani.....Az a helyzet, hogy úgy döntöttem, hogy hazaköltözök.
Ez a mondat engem nagyon lesokkolt, nem tudtam, hogy mit tegyek, ezért kiszaladtam a szobából, és felhívtam Ash-t.

*Ash szemszöge*

A srácokkal éppen a pizzánkat ettük, amikor elkezdett szólni a Save You Tonight,


először nem kapcsoltam, de aztán rájöttem,
hogy a telóm az. Kim hívott.
- Hello!
- Szia Ash azonnal haza kell jönnötök, de most rögtön induljatok!- adta ki a parancsot Kim.
- Jó, de mégis miért?
- Majd megtudod, annyit mondok csak, hogy Sam-mel kapcsolatos.
-Oké, azonnal indulunk- válaszoltam, majd letettem.
A fiúknak elmeséltem, hogy azonnal indulnunk kell haza, mert történt valami. Gyorsan fizettünk, majd indultunk, de nem engedtük Louisnak, hogy vezessen, mert akkor még holnapra sem érünk oda.
10 perc alatt hazaértünk, rögtön szaladtam föl a lépcsőn be Kim szobájába. Elmesélte, hogy Niallel beszélgettek, hogy hogy lepjék meg Samet a szülinapján, és valószínűleg Sam félreértett valamit. Ez még nem volt annyira meglepő, mármint hogy nem volt olyan szörnyű dolog, de amit utána mondott Kim, azt hittem, hogy csak álmodom, hiszen ha Sam hazaköltözik, akkor valószínűleg mi is megyünk vele márpedig én nem akarok hazamenni. mivel se én se Kim nem akartunk, hogy menjen Sam, próbáltuk rávenni, hogy maradjon, hiszen még volt 2 hetünk a sulikezdésig. Sajnos Sam nem akart maradni, de nem mondta, hogy miért. Gyorsan összepakoltunk, mert úgy beszéltük meg, hogy még ma este itt alszunk és reggel indulunk. 

*Niall szemszöge*

Nagyon örülök, hogy a csajok, még ma este itt alszanak, és mivel nem volt sehol máshol hely Sam kénytelen volt velem maradni éjszaka. Igaz ezen az estén már nem röhögtünk együtt és nem kaptam jóéjtpuszit, se semmit.


Reggel mikor felébredtünk láttam, hogy a sajtó ott van az ablakunk alatt. Sam nagyon ideges lett, és azt hitte, hogy én hívtam ide őket. De nem volt szerencsénk, mert nem felvétel volt, hanem élő adás és mikor bekapcsoltuk a tévét mindenhol magunkat láttuk és hozzá mindenféle pletykát, hogy szakítottunk, meg ilyenek. Bár igaz, hogy a szakítás lehet, hogy nem csak pletyka volt, mert már este Sam mondott ezzel kapcsolatban valamit, de nem jót.....

*Kim szemszöge*

Annyira sajnálom, hogy el kell mennünk, pedig már annyira jól összeszoktunk Harryvel és most miattam szakított Niall és Sam, mert én beszélgettem Niallel, és azt értette félre Sam.
Hazaértünk, így már mindenkinek volt külön szobája, nem kellett osztoznia senkivel. Mivel holnap reggel lesz Sam szülinapja, ezért megbeszéltem a srácokkal, hogy jöjjenek ide, és csináljunk neki éjszaka valami meglepit. Mivel elég kevés időnk volt, nem volt jobb ötletünk mint egy 1D-s torta ami fantasztikusra sikeredett, remélem Samnek is tetszeni fog. Mivel úgy gondoltuk, hogy még


azért kaphatna valamit vettünk neki hozzá egy 1D-s ruhát és egy 1D-s nyakláncot is. Mivel már Sam délután bezárkózott a szobájába, ezért a srácok átjöttek, és nálunk aludtak, Harry velem, Louis Ashel és a két srácnak pedig volt még 1 szoba ahol 2 ágy volt. 

*Sam szemszöge*

Reggel arra ébredtem, hogy valaki dobálja kővel az ablakomat. Kinyitottam, és láttam, hogy Niall gitározza és énekli nekem a Boldog Születésnapot!-ot. Nagyon aranyos volt, és ez még nem minden,
egy óriási szivecskés plüss macit nyújtott felém. A
maciban volt egy gyönyörű szivecskés 1D-s Niallös nyaklánc, amit azonnal a nyakamba raktam. Annyira aranyos volt, hogy nem bírtam, nem megsajnálni, ezért beengedtem a szobámba. Kicsit később hallottam, ahogy jön valaki a szobában, ahol Niallel voltam. A többiek voltak azok,

egy nagy csodálatos tortával és egy ajándékzsacsival a kezükben. Elénekelték a kedvenc One Direction számomat, a Moments-et.
 

Még pizsiben voltam, ezért elszaladtam a fürdőszobába és felvettem a ruhát és a nyakláncot, amit kaptam. Nagyon aranyos volt mindenki, de azért Niallel még tisztáznunk kell egyet s mást legfőképpen a kapcsolatunkról.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése