2012. november 18., vasárnap

16. fejezet by: Brigi

*Sam szemszöge*

-Niall, a sajtó a nyomunkban van. Mi megyünk a tv-ben, most szólt Kim. Légyszíves menjünk haza.
-Persze, azonnal menjünk.
Elkezdtünk hazafelé sétálni. Gondolom rájött a sok riporter és lesifotós, hogy tudunk róluk és elkezdtek csörtetni utánunk. Mi erre futni kezdünk. Még jó, hogy jártam atlétikára. Ennek ellenére a nyomunkban voltak és végig követtek minket.

Nagyon kiborultam. Szerencsére nem voltunk messze a házunktól. Gyorsan berohantunk és egy kellemetlen meglepetés várt minket...
Paul, a fiúk menedzsere állt az ajtónkban. Mégis hogy találta meg nálunk a fiúkat?? Hiszen szerintem kb azt se tudja, hogy mi létezünk-e...
-Srácok, most azonnal beszélnem kell veletek! -törte meg a váratlan és kínos csendet a férfi.
-Rendben. -egyeztek bele a fiúk. Mi mást mondhattak volna?!
Így most éppen Kim szobájában, zárt ajtók mögött beszélget a banda a menedzserükkel.

Eközben mi, lányok is beszélgetünk egymással.
-Nehogy valamit is meghalljunk... -.-" -szólalt meg puffogva Ash.
-Hát igen, feltétlenül muszáj volt a lehető legtávolabbi szobába menniük..! -szóltam közbe én is.
-Legalább ne az enyémbe mentek volna! Tudjátok mekkora kupi van most?? :@ -nyavalygott Kim.

~eközben Kim szobájában~

*Zayn szemszöge*

-Az lehetetlen, hogy ne vigyük őket! Már két hét sincs nekik a suliig... -háborodott fel azonnal Niall.

-De ezt most nem engedhetem, nem fogjátok fel?! -mondta szinte már üvöltözve Paul.
-De Paul! Mi nélkülük nem akarunk menni....a lányok sokkal jobban feldobják a hangulatot! Nélkülük nyomasztó és uncsi lesz! -adta meg érvelését Liam is.

De ez mind hiába! Paul hajthatatlan... ezt ő magában már rég eldöntötte. :S

~később, a kanapén ülve~

*Kim szemszöge*

-Na, kitárgyaltátok magatokat Mr. Semmitsemszabadhallanimerttőletekbármikiszivároghat-tal??
-Oh..ne is mondd! -jajjdultak fel fájdalmasan a fiú.
-Valami gond van? -kérdezte meg tapintatosan Danielle.
-Igen! -szólalt meg hirtelen Loui.
-Miaz??? -képedt el a fiú ölében ülő Ash.
-Ömmm...inkább mondd te! -hárította a kérdést Répafiú Harry-re.
-....Jólvan...szóval... lesz egy európai turnénk. -hadarta el a mondat végét a barátom.

-Ííí...dejó! :D És ez volt olyan rossz hír? Csak blöfföltetek, ugye? :P -vidámodott meg Sam.
-A rossz hír sajnos az, hogy ti...hátszóval... nem jöhettek velünk. -mondta ki ítéletünket Zayn.
-Na ne!! Ugye csak szivatsz? -kérdezte Ash.
-Nem.. Paul már eldöntötte, hogy senki se mehet velünk. -magyarázta el neki a barátja.
-Fuuu...nagyon fasza. :S Akkor mi itt leszünk nélkületek...mennyit is?, kb 2 hónapot?? Ráadásul a suli is mindjárt itt van, és újra találkozunk azzal a sok hülyegyerekkel. -fakadtam ki.
-Sajnáljuk...mi mindent megpróbáltunk! -mondta Liam.

~este a szobákban(a fiúk és Danielle is itt maradt éjszakára)~

*Kim szemszöge*

-Végülis mikor indultok pontosan?
-Egy hét múlva. -mondta Harry.
-Meg tudsz bocsátani egy percre? El kell intéznem valamit. -montam neki, majd a telefonommal együtt kisétáltam a folyosóra.

Ott írtam egy sms-t az összes lánynak. Ez állt benne:
"Csajok!
Egy hét és itt hagynak minket! Mit fogunk kezdeni magunkkal nélkülük? Remélem ők is szenvedni fognak a hiányunktól!!
Kim <3"

*Ash szemszöge*

Lou-val már majdnem aludtunk, mikor megszólalt a telóm. Sms érkezését jelezte. Én gyorsan lehámoztam magamról Louis ölelő karjait és megnyitottam az üzit. Kimtől jött...
-Egy hét és itt hagytok miket? Már csak ennyi ideig lehetünk veletek?
-De hiszen még utána is együtt leszünk! És persze minden este hívni foglak. -fogadkozott a fiú.
-Jah, de mivan, ha találsz egy nálam sokkal szebb és okosabb lányt. Nem nehéz ilyet találni, szóval honnan tudjam, hogy nem dőlsz-e be neki?
-Nálad nem akarok jobbat Ash, értsd meg! :) És a többi srác se akar a turné alatt összeszedni senkit! Mindannyian nagyon szeretjük a barátnőinket!
-Amen! :D
-Ez most mi volt? o.O -vágott értetlen fejet Lou.

-Ezzel azt próbáltam kifejezni, hogy úgy legyen...legyen az amit te mondasz és ne az amitől én tartok.
-Jaaa..szóval ez nem azt jelenti, hogy milyen prófétához illó hegyibeszédet tartottam neked a mi ártatlan szerelmünkről? :/
-Ööö...nem! :P

~reggel~

*Sam szemszöge*

Éppen jövök le a lépcsőn, mikor meghallom, hogy megy a TV. Már az összes fiú ott ül a TV előtt és üveges tekintettel bámulják a Pokémont.


Hirtelen Ash lép ki a konyhából.
-Már reggel 7 óta ezt a szarságot bámulják és nem hajlandóak Spongyabobra kapcsolni. :( -mondja nekem szomorú arccal. Én ránézek az órára, már 9 óra van..akkor 2 órája tévéznek? Atyagatya...
-Kim és Dan még nem kelt fel?? -teszem fel kérdésem.
-Nem..ők még javában húzzák a lóbőrt! -ad választ nekem Ash. Erre a mondatra Niall szörnyülködve néz fel a tévézésből.
-Hogy mit csinálnak? Lókolbászt töltenek?? -csillant fel (?) a szeme a szöszinek.

-Niall, alszanak.. -.- Nem kell mindig egyből a kajára gondolni! -oktatja ki barátnőm.
-Jól van, na. -tesz nekünk egy durcifejet a fiú.
-Niall mennünk kell!! -kiállt ki már a kocsiból Zayn. A többiek már benn ülnek a járműben.
-Ti meg hova a szarba mentek??? -kérdezem értetlenül.
-Próbálni...kb este 9-re érünk haza! -kiált még ki a kocsiból Zayn. A válaszunkat viszont már nem várták meg...már az utca végén kanyarodnak be.

-Mi a fenét fogunk mi addig csinálni? -néz rám értetlenül Ash.
-Majd én kitalálok valami jó programot! -válaszolom magabiztosan....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése