2012. november 18., vasárnap

8.Fejezet by: Heni

*Sam szemszöge*

-É-én....n-nem szeretek r-repülni. -jelentettem ki dadogva.
-Nem is kell, azt csinálják csak a madarak. Mi repülőgépen fogunk utazni Hawaii-ig. :DD -küldött felém Lou egy angyali mosolyt mondata kiegészítőjeként. Ha-ha, de vicces kedvében van ma valaki...


-Ha félsz a repüléstől én szívesen melléd ülök, hogy szórakoztassalak. Úgy nem a repülésre koncentrálnál. :) -mondta aranyosan Niall.
Különben Kim Harry-vel utazott, Liam Louis-zal és Ash Zayn-nal.

Nem tudom, hogy ezt hogy döntötték el, mert én csak azon voltam, hogy ne a repülésre koncentráljak. Bevallom, teljesen be vagyok rezelve...

*Louis szemszöge*

Most nagyon haragszom Zayn-ra, amiért elfoglalta a helyet Ashley mellett, pedig már úgy örültem, hogy vele utazhatok több óráig és egymás mellett lehetünk, erre jön ő és minden tervemet tönkreteszi. Ajjaj, csak nem neki is tetszik Ash, nem-nem, ez teljességgel lehetetlen....vagy mégis lehetséges.....inkább nem akarom tudni.

*Sam szemszöge*

Úgy örülök, hogy Niall mellém ült, mert azt hittem, hogy beszarok úgy megijedtem a repülő láttán is, hogy el kellett mennem wc-re ellenőrizni, hogy minden rendben van-e, de szerencsére nem történt semmi.

- Mindjárt leszállunk Samy, nincs semmi baj- szólt Niall majd gyengéden magához ölelt.
- De jó, végre- válaszoltam, majd egy puszit nyomtam az arcára.

~Hawaii-on~

*Kim szemszöge*

Végre megérkeztünk. Már alig vártam, hogy landoljon a gép és hogy úszhassak egyet a tengerben Harryvel és a többiekkel. Annyira jó volt a repülőn csak Harryvel lenni, és ráadásul megígérte, hogy az ölében fog lehozni a repcsiről, ha landolunk, és lássatok csodát, meg is tette amit ígért és nem  is ejtett le. De azt hiszem a csajoknak is nagyon jól telt az út, bár láttam, hogy Sam egy picikét félt, de Niall segítségével túlélte. Ami pedig Ashley illeti, teljesen káosz van most szerintem az agyában, mert elvileg Louis neki nagyon tetszik, közbe pedig Zaynnal flörtöl a repülőn és nem is Lou mellé ült. Nem tudom, mi történt vele, de nem ilyen szokott lenni, hanem mindig mindenben határozott, de hát ez nem az én dolgom, inkább megyek és megkeresem a többieket és megbeszélem velük, hogy nem megyünk-e úszni.

*Ash szemszöge*

- Srácok van egy kis gondom- mondtam.
- Várj, kitalálom...- mondta Lou- nem hoztál bikinit?
-Hát...izé...szóval igen.
-Semmi gond, akkor elmegyünk venni egyet- ajánlotta Liam.
-Oké- egyeztek bele mindannyian.
-De előbb, menjünk el a szállodába amit foglaltunk és addigra biztos ideszállítják a kocsiinkat- mondta Harry.
Elindultunk a szállodába, majd nemsokkal később megérkeztek a kocsik, ezért elmentünk bikinit venni. Végül is sikerült a csajokkal kiválasztani egy olyasmi fürdőruhát, mint amilyen nekik van.
- Irány a víz ordította Harry, majd gyorsan felkaptuk a bikinink és mentünk utánuk.

*Zayn szemszöge*

A csajok nagyon jól néztek ki, Ashnek ezt a bikinit vettük.

Samnek is egy hasonlóan amerikás volt.

És Kimnek is amerikás volt, mit ne mondjak jól összeöltöztek.
 
Azt hiszem mindenki nagyon jól érezte magát, még Liam is boldog volt, hiszen elhívja Daniellet is, így ő is a vízben volt, csak én nem örültem annyira, hogy Ash már megint Louissal lóg. 

*Niall szemszöge*

Sam nagyon csini volt a bikinijében. Mivel Sam mögött voltam és ő nem vett észre alá úsztam a vízben és megragadtam a lábát, majd a vízbe löktem. Azt hittem, hogy észrevesz, de tévedtem.

*Liam szemszöge*

Te jó ég mit látnak szemeim, Sam a vízben fuldokol, és Niall nincs ott, hanem már arrébb úszott Zaynhoz hülyülni. Nem volt más választásom, muszáj voltam a vízbe ugranom és kimentenem Samet, mert belefullad volna a vízbe.

*Sam szemszöge*

Teljesen elvesztettem az eszméletem, nem tudtam, hol vagyok és mi történt velem. Csak arra ébredtem, hol valaki erősen a karjaiban tart, mintha soha nem akarna elengedni. Először azt hittem Niall és ennek nagyon megörültem, úgy hogy majdnem egy puszit nyomtam az arcára, de még jó, hogy kinyitottam a szemem és észrevettem, ez sajnos nem Niall, hanem Liam. Hirtelen, nem tudtam, mit csinálni. Kinyitottam a szemem még jobban, úgy hogy jobban lássak mindent. Éreztem, hogy Liam most ért ki velem a vízből, és letett a homokba, ezért gyorsan becsuktam a szemem, mintha még nem ébredtem volna fel. És jól is tettem. Hallottam ahogy Danielle ordítozik Liammel.
- Liam drágám, mégis hogy képzeled, hogy csak úgy amíg én egy pillanatra eltűnők, te máris egy csajjal a karodban jösz ki a vízből- ordította Danielle.
- Kicsim, had magyarázzam meg, ez nem az aminek gondolod- próbálta nyugtatni Liam.
- Nincs ezen mit magyarázni, ami megtörtént, megtörtént, ha én nem vagyok elég jó neked, akkor mért hívtál ide?
- Danielle, hadd mondjam el az igazat.
- Engem nem érdekel, hogy ki ő és mennyi ideje titkolod, de jól sikerült eltitkolnod.
- Figyelj, ő nem a csajom, se semmi, ő Niall barátnője, mármint nem biztos, hogy már járnak, de valószínűleg van köztük valami.
- Én hiszek neked, de tudod, hogy az embernek csak egy becsülete van, ha azt eljátssza, akkor neki nincs több.
- Kincsem, ha nem hiszel menj oda Niallhöz és kérdezd meg.
- Jól van, elhiszem- azzal egy puszit nyomott az arcára Liamnek, majd kettesben elandalogtak.
Egyszer csak lépteket hallok. Niall volt az, azért jött, hogy megnézze, jól vagyok-e.
- Bocsi, hogy belöktelek a vízbe, nem tudtam, hogy nem tudsz úszni, sajnálom, mivel tudnálak kiengesztelni?- kérdezte ragyogó szemekkel.
Erre nem válaszoltam, hanem a nyakába ugrottam, és egy forró csókkal adtam tudtára, hogy megbocsáttok.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése