2012. november 18., vasárnap

11.Fejezet by: Heni


-Mi van a hátunk mögött, ami olyan vicces? -kérdezte angyali mosollyal Niall. Hátpersze ő nem tudhatta, hogy hirtelen tényleg megjelent valaki. Persze nem rajta nevettünk, tőle inkább...talán megijedtünk!.....

* Louis szemszöge*

Nem fogjátok kitalálni, hogy kit láttak meg a csajok, köztük Ashley is ami nem volt jó húzás.
A volt barátnőm volt az, Barbie. Igazából a srácok tudták, hogy volt kapcsolatom Barbieval, de tisztában voltak vele, hogy az már mind elmúlt és már nincs semmi komoly köztünk. Ezért gyorsan kimentem és mutattam Barbienak, hogy jöjjön velem.
-Szia Barbie! Hogy derítetted ki, hogy itt vagyok?
- Szia Louiskám! Mindenki tudja, hogy Hawaii-on vagytok és különben is te mondtad még kb. 4 nappal ezelőtt, hogy idejöttök és hogy én is majd jöjjek ide....
- De, figyelj Barbie, ezt én nem gondoltam komolyan, én nem erre számítottam.....megismertem egy nagyon csinos lányt....és...hát...belé estem....
- Értem, szóval én feleslegesen utaztam ennyit, még egy randit sem kapok??
-Hát...nem érted, hogy barátnőm van, és ma lesz randink....
- És még annyit sem érek, hogy egy randink legyen...mondjuk holnap?
- Mint már mondtam, hogy barátnőm van, de mivel nem szeretnélek megbántani, ezért talán lehet, de NEM randi, csak egy egyszerű baráti séta.
-Júj, de szupi! - ugrott a nyakába Barbie.

~randi előtt két órával~

*Sam szemszöge*

Annyira izgulok, hogy milyen lesz a randi.
Nem tudtam eldönteni, hogy mit vegyek fel. Végül egy kék ruha mellett döntöttem. Megcsináltam a sminkem és már is mentem le, ahol már Niall várt. Kiváncsi vagyok hova megyünk.

* Ash szemszöge*

Teljesen be vagyok zsongva, hogy milyen lesz a randim a One Direction egyik tagjával, Louis William Tomlinsonnal a randink. Még sosem randiztam hírességgel. Úgy izgulok, hogy még ötletem sincs, hogy mit vegyek fel.

Remélem Louisnak tetszeni fog a ruhám, mert most egy világoskék ruhát kaptam magamra és már csak arra várok, hogy megszáradjon a körömlakkom. Na végre, megszáradt, asszem megyek is, mert Lou már biztos régóta vár rám.

*Kim szemszöge*

Én nem vagyok annyira bezsongva, mint a csajok, mert én már járok Harryvel és már volt randink. Hiába ez nem az első randi én mégis több időt szarakodtam, mint a csajok, pedig ők se voltak valami gyorsak. De ez nem számít, mert én már nem vártam, hogy megszáradjon a körömlakkom, mert már tegnap este kész volt, az öltözéssel pedig nem szoktam túl sokat szarozni, ezért én még gyorsabban is lettem kész mint ők.


Magamra kaptam Egy virágos pántos felsőt és egy farmer shortot. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a randink.

~később~

*Kim szemszöge*

A randi egyszerűen szuper volt, csak, mint utóbb kiderült, Ashleyék és Samék Hawaii annak a részén voltak ahol általában alig esik eső. Mi pedig, szerencsésen a másik részén voltunk. Egyszer csak azt vettük észre, hogy tök sötét lett, azt hittük, hogy már este van, de egyszer csak villámlott egy óriásit amitől én úgy megijedtem, hogy ha Harry nem ölel át sikítok egyet, pedig alapból, nem félek, de ez mégis olyan hirtelen ért.

Majd elkezdett szakadni az eső a kocsi, meg tök messze volt onnan ahol voltunk, ezért futnunk kellett, hogy ne ázzunk szét. A szétázás sikeres volt, bőrig áztunk. Rögtön siettünk haza, mert azt hittük megfagyunk. Mikor hazaértünk gyorsan felszaladtunk és kerestünk valami meleg cuccot, hogy ne fázzunk.
A cuccaim között találtam két Nike kapucnis pulcsit, igaz, hogy rózsaszín volt, de ez is megtette. Miután átöltöztem megláttam Harryt a rózsaszín pulcsimban és nem bírtam ki, hogy el ne röhögjem magam.
Nem sokkal később haza jött Sam is. Niall pedig sehol....Érdekes.  Nem tudtam elképzelni, hogy mi történhetett, ugyanis ki volt sírva a szeme.
-Sam, mi történt?- kérdeztem, majd magamhoz öleltem.
- Semmi, csak kihozták a kajámat amit rendeltem és egyszer csak elkezdtem fuldokolni, annyira, hogy Niallnek hívnia kellett a mentőket és bementünk a kórházba ahol kivizsgáltak és kiderült, hogy allergiás vagyok a ketchupra.

Niall, pedig azért nincs itt mert még visszaszaladt a Nando's-ba  fizetni, meg a táskámat elhozni.
-Jajj, szegénykém, de emiatt ne sírj....Amúgy jó volt a randi?
- A randi egyszerűen szuper volt, csak ez az allergiás tünet rontotta el.
Máris megjött Niall, de nem egyedül, Ash és Louis is vele volt.
Köszöntünk nekik egy 'sziasztok'ot majd ahelyett,


hogy visszaköszöntek volna elkezdtek szakadni a röhögéstől. Először nem tudtam megrejteni, hogy min röhöghetnek, mikor eszembe jutott, hogy Harry  ugyanolyan rózsaszín pulcsi van, mint rajtam.

*Ash szemszöge*


A randi egyszerűen elmondhatatlanul szuper volt, Louis annyira édes. Remélem lesz még ilyen szuper randink.
Másnap reggel mikor felébredtem Louis már nem volt mellettem, hirtelen nagyon beparáztam, de arra gondoltam, hogy biztos csak valami dolga van.


Reggeli után a csajokkal úgy döntöttünk, hogy bekapcsoljuk a tv-t és megnézzük mi van benne.
- One Directionos hírek következnek- mondta a műsorvezető.
- Júj, erre kiváncsi vagyok- mondta Sam.
Benne voltunk mindannyian, Kim és Harry amikor eláztak és van egy ázott kép róluk, Sam és Niall mikor mentek a kórházba és van rólam is Louissal, amint sétálunk kézen fogva haza. És még volt egy kép, amint Louis egy csajjal sétálgat, csak azt nem tudtam, hogy ki az, de ki akartam deríteni.
- Srácoook!- ordítottam, miközben rohantam le a lépcsőn.
- Csaj!- ordították válaszul mind a ketten.
- Ez most kivételesen nem vicces...kérdezni szeretnék valamit amire őszintén kell, hogy válaszoljatok.


-Rendben főnök- válaszolta Liam.
- Szóval ez a kérdés összetett, szóval két részből áll, első, hol van most Louis?
- Asszem itt van a volt csaj, tudod akit láttatok az a ribanc és az arra kényszerített, hogy elmenjen vele randizni, de Lou nem akart csak azt mondta, hogy max egy baráti sétára, de semmi több-felelte Liam- én ennyit tudok.
- Okés, köszi srácok, aranyosak vagytok, és szerintetek mikor jön haza, mert lenne hozzá egy két szavam.
- Szerintem, mindjárt- felelte Zayn.

*Zayn szemszöge*


Asszem felhívom Louist.
- Lou, asszem nagy szarban van és nem tudunk segíteni kiásni, és minél később jössz annál mélyebbre kerülsz és a végén el fogsz süllyedni és belefulladsz a szarba, remélem elég érthetően fogalmaztam.
-Zayn, mégis mi ütött beléd?
- Képzeld, Ash valahogyan rájött, hogy az exeddel vagy és most olyan rohadt mérges hogy ha most azonnal nem jössz haza, azt hiszem vége a kapcsolatotoknak.
- Értettem, egy perc és ott vagyok.
-Siess!

*Louis szemszöge*

Te jó ég! Azt hiszem azonnal rohanok, haza. Van egy ötletem, mivel Barbie már mióta itt rinyál, hogy wc-re kell mennie, ezért szólok neki, hogy most menjen, én pedig addig elhúzok és itt hagyom. Oh, micsoda géniusz vagyok, hogy ez előbb nem jutott eszembe.
- Kérlek Ashley, higgy nekem....
- Louis, mégis, hogy ha most is csak úgy eltűntél az elvileges exeddel és én azt se tudtam hogy hol vagy és mit csinálsz.
- Bocsánatot kérek, mivel bizonyítsam be, hogy nagyon szeretlek?
- Megbocsátok, de előbb, meg kell tenned, valamit.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése