2012. november 18., vasárnap

1. fejezet by: Brigi

Kedves leendő olvasóink!
Köszöntelek titeket az oldalunkon. Úgy találtuk ki, hogy ezt a blogot hárman, legjobb barátnők (Heni, Eszti és Én /Brigi/) fogjuk írni, felváltva. (Igazából azért is lesz 3 főszereplő csaj, mert így mind a hárman tudunk "alakítani" vkit a történetből.) Ezt úgy képzeljétek el, hogy sorrend szerint írjuk a részeket és nem beszéljük meg a történetet, szóval csak az előző ember fejezetéből tudunk kiindulni. Hát....érdekes lesz. xD
Jó olvasást! Remélem meg lesztek elégedve a blogunkkal! :) 
~**********~

~a One Direction-házban~

*Liam szemszöge*

Louis épp most jelentette be, hogy Niall-el főzni akarnak valamit. Persze ehhez kéne valami alapismeret is, pl. szakácskönyv. Szóval, ez a két idióta miatt kénytelenek vagyunk elmenni egy könyvesboltba. Jellemző.... :DD


~a könyvesboltban~


*Louis szemszöge*

Éppen választottam egy jókis szakácskönyvet, amiben csupa répás recept van, mikor  a bolt eladója, a haverom, szólt, hogy egy tucat rajongó akarna bejönni, hogy letámadjon minket. Ilyen esetekben kénytelenek vagyunk kirohanni a boltból, és futni az "életünkért", nehogy elkapjanak minket a rajongók, és ott kelljen lenni velük min. 2 órát, mire mindenki kifényképezkedi magát. :@ A lényeg, ki kell jutnunk minél hamarabb ebből a boltból. Már nyitottam is ki az ajtót, mikor nekikoppant valaminek..... Ajjaj....

~eközben az utcán, a boltok mellett~

*Ash szemszöge*

A két legjobb barátnőmmel együtt élünk Londonban, egy kisebb házban. Mindhárman (Sam, Kim és Én) egy pizzázóban dolgozunk, hogy legyen egy kis plusz pénzünk. Éppen innek tartottunk hazafele, mikor egy könyvesbolt mellett mentem el, és hirtelen kivágódott az épület ajtaja. Innentől nekem se kép, se hang...

*Sam szemszöge*

Halk sikkantás hagyta el számat. Te jó ég, Ash elájult. És mindez....mindez....ki miatt is?? o.O ...Nane!!!! Louis Tomlinson??????? Ezen , hogy Louis Tomlinson vágta neki az ajtót Ash-nek még röhögnék is, ha drága barátnőm most éppen nem ájultan feküdne a földön.
De most komolyan....micsoda mázli! Ez a kis baleset miatt összefutunk a kedvenc együttesünkkel, a One Direction-nel. :)

*Kim szemszöge*

-Most mi legyen Ash-el?? -szólaltam én meg elsőre.
-Ki az az Ash? -kérdezték szinte egyszerre a fiúk. Én erre csak a földön fekvő barátnőmre mutattam.
-Mindenesetre most nagyon nem érünk rá, szóval mi lenne ha elvinnénk mind a hármótokat hozzánk? -kérdezte Zayn.
-Oké! -egyeztem bele- Ott el tudnánk látni Ash-t.
De hiszen ez szuper! Megyünk az 1D házába! :D
*Zayn szemszöge*
Gyorsan beszálltunk a kocsinkba, még mielőtt a rajongók utolértek volna minket. Különben kötelességemnek éreztem felvetni az ötletet, hogy jöjjenek el hozzánk, mert amit Lou véletlenül azzal a lánnyal tett....hát, remélem hamar felébred.

~az 1D házában, a lányokkal~

*Harry szemszöge*
Lou mióta gyorsan hazaértünk csak azzal van elfoglalva, hogy ezt az Ashley nevezetű lányt felébressze. Megnézem sikerrel jár-e.....
Ohóóó....mit látnak szemeim?? ;) .....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése