2012. november 18., vasárnap

6.fejezet by: Eszti

*Ash szemszöge*

Nem fogjátok elhinni, mi történt, Louis randira hívott. Annyira izgulok, hogy milyen lesz, hiszen egy sztárral fogok randizni, bár amikor meséltem a többieknek, nem mindenki volt annyira boldog, mint én. Tényleg, el is felejtettem megkérdezni a srácoktól, hogy tudják-e hogy mi lesz nemsokára......

~ éjszaka ~

* Sam szemszöge*

-Drágám, vigyáznál a gyerekekre amíg elmegyek ebédért a Nando's-ba?
-Hát persze!
-Köszönöm! Zoé, Josh gyertek ide. Amíg anyu elmegy egy kis ebédért apuval fogtok játszani. Azt hogy mit ne kérdezzétek apu majd megmondja.
-De jóóó!-kiáltottak fel egyszerre.

~ reggel ~

Felébredtem. Niall már ébren volt.
-Jó reggelt kisasszony!
-Jó reggelt Niall! Hány óra van?
-9:07
-Jajj, ilyen sokáig aludtam? Mindenki ébren van már igaz?
-Nem. Kim és Ash még aludt amikor én lementem.
-Te mióta vagy fennt?
-7:26
-Felébreszthettél volna nyugodtan.

*Harry szemszöge*

Ez az este is nagyon jó volt. Olyan jó volt Kimmel aludni.
Liammel elmentünk a közeli pékségbe venni egy kis péksütit reggelire. A lányok is már felkeltek, ideje reggelizni.

*Kim szemszöge*

-Jó reggelt mindenkinek.
-Nagyon redesek vagytok fiúk, hogy hoztatok nekünk péksütit.
-Ááá, semmiség - válaszolta Liam.
-És milyen volt az éjszaka? - kérdezte Zayn.
-Nagyon jó - mondta Ash. Louisra nézett és elmosolyodott.
-Jó - mondtam én is - nagyon jót álmodtam csak az a baj, hogy nem emlékszem semmire belőle... :)
-Én is nagyon jót álmodtam, közületek valaki benne volt, de azt nem mondom meg, hogy ki. Álmomban 2 gyönyörű gyerekem volt és egy nagyon rendes férjem.
-Hmm... ki lehetett az a nagyon rendes férj - mondta Niall.
-Tudjátok mi van ma? - kérdezte Ash.
-Péntek - válaszolták kórusban a fiúk.
-Ajj... de azon kívül? - kérdezte Ash.
-Na ne kímélj minket - mondta Harry.
-Hát Kim szülinapja! - monda egyszerre Sam és Ash.
-Boldog szülinapot Kim! - mondták ismét egyszerre.
Ash felállt és behozott egy nagyon aranyos szülinapi tortát.
-Boldog szülinapot Kim - mondta és odaadta a tortámat.
-Köszönöm, igazán nem kellett volna - mondtam.
-Ezt meg kell ünnepelni - mondta Harry - mit szólnátok ahhoz ha elmennénk a Vidámparkba?
-Remek ötlet Harry - mondta Louis.
-Irány készülődni! - kiáltotta el magát Sam.
Olyan rendesek. Ebben a nagy zavarban sem felejtették el a szülinapomat.

*Ash szemszöge*

Asszem megvan mit veszek fel a Vidámparkba.
Ez pont megfelel az alkalomnak. Na én készen is vagyok. Felőlem mehetünk a Vidámparkba.

*Sam szemszöge*

Harry egy zseni. Mi mennyit agyaltunk Ash-sel azon, hogy hova menjünk... Ő meg rögtön rávágta. Na jó ideje készülődni. Én ezt veszem fel:
Felőlem is indulhatunk.

*Kim szemszöge*

Ááááá, olyan rendes itt mindenki. Harry meg honnan tudta, hogy imádom a vidámparkot??? Lehet, hogy nem csak a nőknek vannak megérzései. :) Na most már muszály készülődnöm. Mindenki kész van csak én szarozok még itt...
* Zayn szemszöge*

-Nagyon jól néztek ki csajok.
-Köszi - mondtuk kórusban.
-Na ki akar vezetni? - kérdezte Liam.
-Én, én, én - mondta Lou.
-Naneee, akkor soha nem érünk oda. Már bocsi Lou. - mondtam.
- Akkor én szívesen veztek - mondta Liam és már szálltunk is be a kocsiba.

~ vidámparkban ~

*Niall szemszöge*

Nagyon jó ötlet volt a vidámpark. Kiélhettük a bennünk bujkáló kisgyereket. :D A bejáratnál szétváltunk. Párosával mentünk a vidámparkban. A szülinapos és Harry, Louis és Ash, Sam és én, Zayn és Liam volt egy "csapatban". Néha találkoztunk egymással is, de  a lényeg, hogy nagyon jól éreztük magunkat.



*Louis szemszöge*

Nagyon jó, hogy Ash-sel lehetek egész nap. Igaz, hogy a randink elmaradt emiatt, de így is kettesben vagyunk.
-Na, hova menjünk most? -kérdeztem miután leszálltunk a hullámvasútról.
-Üljünk le egy kicsit. Nem érzem jól magam - válaszolta Ash.
-Rendben.
Elindultunk egy padot keresni mikor egyszer csak Ash összeesik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése