2012. november 18., vasárnap

9.fejezet by: Eszti

Egyszer csak lépteket hallok. Niall volt az, azért jött, hogy megnézze, jól vagyok-e.
- Bocsi, hogy belöktelek a vízbe, nem tudtam, hogy nem tudsz úszni, sajnálom, mivel tudnálak kiengesztelni?- kérdezte ragyogó szemekkel.

Erre nem válaszoltam, hanem a nyakába ugrottam, és egy forró csókkal adtam tudtára, hogy megbocsáttok.....

*Zayn szemszöge*


Nem bírom tovább. Meg kell mondanom Ashnek, hogy nekem több mint egy barát. Éppen megyek a szobájába, hogy megbeszéljük ezt az egészet. Bemegyek és szerencsémre éppen egyedül van.
-Szia! Mi járatban vagy? - kérdezte Ash.
-Hello! Tudod valami nagyon fontosat kell veled megbeszélnem.
-Mi lenne az?
-Hát... tudod... na hogy mondjam? - mondtam zavaromban.
-A legegyszerűbben - mondta Ash és rámmosolygott.
-Na jó. Szóval az a helyzet, hogy több vagy nekem, mint egy barát.  Tudom (legalábbis gondom), hogy neked Louis tetszik, de nem bírtam tovább.
-Zayn, ezt Lou tudja? -kérdezte teljes komolysággal.
-Mit tudok? - jelent meg Lou teljesen váratlanul a szobában.
-Zayn mondd el neki is amit nekem. Jó? - mondta Ash.
-Okés. Szóval az a helyzet, hogy beleestem Ashleybe.
-Mi???? Ez most komoly. Nem, ti most ugrattok. Nagyon jó vicc volt mit ne mondjak.
-Louis ezt teljesen komolyan mondom - mondtam neki.
-Na ne... Akkor azért ültél mellé a repülőn? - kérdezte.
-Hát... részben azért is. - feletem.
-Na de most akkor mi legyen? - kérdezte Ash kétségbeesetten.
-Hát az nyilvánvaló, hogy mi ketten teljesen belédestünk. De te hogy érzel irántunk? - kérdezte Lou.
-Most választanom kéne kettőtök közül??? - kérdezte Ash.

-Igen, valahogy úgy - mondtam.
-Időt kérek ez nekem sok egyszerre - mondta Ash - holnap újra beszélünk jó? Én most nem tudok dönteni. Ne haragudjatok srácok.
Louval összenéztünk és egyszerre mondtuk:
-Rendben.

*Ash szemszöge*

Ez lehetetlen. 1 hete még arra sem mertem gondolni, hogy valaha találkozok a fiúkkal nem, hogy ketten belém szeretnek és nekem választanom kell közülük. Ezt muszáj megbeszélnem Sammel.

*Sam szemszöge*

Szegény Ash. Nagyon sajnálom. Két szuper pasi közül választani nem lehet könnyű. Elmentünk a helyi kocsmába, hogy megbeszéljük ezt az egészet és egy kicsit igyunk is. Ash nem tartott mértéket így eléggé berugott. Eléggé? Az nem szó... De, hogy kit választ azt nem tudtam meg.


*Kim szemszöge*


Harryvel azt terveztük, hogy elmegyünk a városba szétnézni, hogy egy kicsit kettesben legyünk. Mondhatjuk akár egy randinak is. Nagyon boldog voltam. Annyira aranyos. Már nincs sok időm készülődni úgyhogy sietnem kell. Ááá megvan, hogy mit vegyek fel.

Felőlem indulhatunk.

*Harry szemszöge*


Nagyon jó délután elé nézünk. Kimmel elmegyünk egy kicsit sétálni a városba. Azt mondta készen van úgyhogy indulunk is.
Kim mint mindig most is nagyon szép volt.

Éppen leültünk a városban egy padra mikor hirtelen megtámadtak minket.
-Harry - hallottam Kim kétségbeesett kiáltását.
-Segítség! - kiáltottam el magam.
Heten támadtak meg minket. Azt se tudom, hogy fiúk vagy lányok voltak. Annyit tudok, hogy Kimet elrabolták. Tudom, hogy ez gáz, de sírva rohantam vissza egészen a hotelig. A fiúk tudták, hogy nem vagyok egy sírós fajta ezért gondolták hogy nagyon nagy a baj.

-Mi történt Harry? - kérdezte Liam.
Én alig tudtam megszólalni a sírástól.
-Hét bandita megtámadott minket amikor a padon ültünk. Kimet elvitték. Ezt a cetlit hagyták csak a zsebemben.
-Mit írtak? - kérdezte Niall.
Nyugi, semmi baja nem lesz a lánynak ha teljesítitek a kéréseinket.   Hívjátok fel ezt a számot ma éjfélig: +36705593812 üdv.:hétbandita
-Most mit csináljunk? - kérdeztem szipogva.
-Beszéljük meg a csajokkal - ajánlotta Zayn.
-Hol vannak a csajok most, hogy szóba jöttek? - kérdezte Niall.
-Nem tudom - mondta Lou.
-Én sem - mondta Liam
-Passzolom - mondta Zayn is.
-Várjatok, felhívom Samet - ajánlotta Niall.
-Oks. - mondtuk egyszerre.

*Niall szemszöge*


Ezt még mindig nem tudom elhinni ami Kimmel történt. Szegény Harry nagyon aggódik miatta. Na felhívom Samet, hogy hol vannal Ashleyvel. Remélem nekik nincsen semmi bajuk. Nem tudom mit csinálnék ha Samet elrabolnák...
-Szia Sam! Hol vagytok?? Ugye semmi bajotok nincsen?
-Hello Niall! Mi ez a nagy aggodalom? Semmi bajunk nincs. A helyi kocsmában ülünk Ashleyvel aki egy kicsit berugott...
-Jajj, ne tudd meg mi történt.
-Miért? Mi?
-Dióhéjban annyi, hogy Kimet elrabolták.
-Mi???? Lehetetlen.
-Gyertek a hotelbe amilyen gyorsan csak tudtok. Jó?
-Persze megyünk. Azaz elkélne egy kis segítség. Ash teljesen részeg. Nincs magánál. Valaki nem tud értünk jönni kocsival??? Lehetőleg ne Lou legyen az...
-Persze. Liam elmegy értetek. Pár perc és ott van.
-Jó. Szia!
-Hello!

*Liam szemszöge*


-Na jó. Szóval mit csináljunk?
-Hívjuk fel a számot ami a lapon van. - javasolta Sam.
-Rendben. És ki beszél velük? - kérdezte Harry.
-Majd kihangosítjuk - javasolta Niall.
-Jó akkor hívom is már - mondta Zayn.
-Hallo! Ki az? - hallodtuk az eltorzított női hangot.
-Hallo, itt az One Direction. A lány miatt hívunk titeket. Mit kéne csinálnunk, hogy visszakapjuk? - kérdezte Harry.
Hosszú csend után meglepő válasz érkezett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése