2012. november 18., vasárnap

4. fejezet by: Brigi

*Harry szemszöge*

Nagyon örülök, hogy felébredt Ashley. Louis csak úgy sugárzik. Mostanában olyan lehangolt volt mindenki, de mióta Louisnak köszönhetően itt vannak a lányok mindenki olyan boldog. Én is. Kim nagyon csinos lány. Nem csak csinos, nagyon jól tud főzni.
Ez a lasagne isteni volt. Már csak azt kéne kitalálnom, hova vigyem el holnap...
Ááááá....meg is van!! :)

~este~

*Niall szemszöge*

A lányok már készülődtek volna hazamenni, mikor megkérdeztem tőlük:
-Ti tulajdonképpen hárman, szülők nélkül laktok??
-Igen! :) -vágta rá Sam.
-Akkor akár itt is aludhatnátok, ha már ilyen jól összebarátkoztunk veletek. :D -vetette fel Lou.
-Nekem jó.... :) -mondták szinte egyszerre, kicsit közömbösen, bár én láttam a szemük csillogásán, hogy nagyon jólesett nekik ez a mondat. ;)

~a nappaliban~

*Kim szemszöge*

Már mindenki lezuhanyzott, hogyha bármikor elalszunk, legalább ne büdösen feküdjünk le. xD Mi, lányok, a fiúktól kapott egy-egy hosszú pólóban "feszítünk".
-Nah...még csak 8 óra van, tehát még bazisok időnk van bármit csinálni. -jelentette ki Zayn.
-Akkor Felesz vagy mersz?!-ezzünk!! -kiáltotta be forradalmi ötletét Harry.

Hát jólvan...mindenki beleegyezett. Az első páros Liam és Én voltunk.
Liam -> Én :
-Felesz vagy mersz? -kérdezte a barna hajú srác.
-Öööömmm.... merek. -adtam meg bizonytalan válaszom.
-Ez kicsit durva lesz kezdésnek, de...csókold meg innen azt aki tetszik!
-Ufff....ezt tőled pont nem vártam volna, Liam!
-Hát, az ember okoz néha meglepetéseket. :P
Végül felálltam kelletlenül és odavánszorogtam Harry-hez (hát persze, hogy hozzá... ;) ), és megcsókoltam. A pillangók vad táncra kezdtek a hasamba. Amúgy, ahhoz képest, hogy csak a feladat miatt csináltam, egész hosszúra nyúlt a csókunk a kis göndörrel. Végül megszakítottuk azt és én irulva-pirulva a helyemre ültem.
Az én pörgetésem Niall-nél állt meg.
Én -> Niall :
-Felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Jó, akkor mindjárt csinálok neked valami undit és azt meg kell enned. Egy pillanat és itt vagyok.... -száguldottam be a konyhába sejtelmes arccal.
Végül összedobtam Niall-nek egy szalámis-lekváros-mogyorókrémes-sajtos-kechupos szendvicset, amit ő jóízűen (!) megevett.
Niall pörgetése Louis-nál állt meg.
Niall -> Lou :
-Felesz vagy mersz?
-Felelek! Most elég tunya állapotomban vagyok, kedves Niall.
-Jólvan. Akkor, mivel mind a három csajt, bármily furcsa is, de ismertük.... neked ki jön be közülük a legjobban??
-Háttt.... Ash. -bökte ki Louis alig hallhatóan.
-Hogy mondtad? Megismételnéd kérlek hangosabban?? -kérdeztem tőle.
-Ash. -mondta mostmár elég hallhatóan ahhoz, hogy mindenki meghallja. Persze Ashley rögtön elpirult erre.... hátigen, mi ketten úgylátszik nagyon pirulgatunk... ;$
A többiek persze kezdték már unni, hogy ilyen hosszú a feladatvégzés, így inkább egy filmnézés mellett döntöttünk. Azzal legalább elütjük az időt.

*Lou szemszöge*

Megegyeztünk a lányokkal, hogy 2 filmet nézünk. Az egyiket ők választják, a másikat pedig mi. Így kényelmesen elhelyezkedtünk a hosszú kanapénkon

(Niall; Sam; Liam; Zayn; Ash; Én; Harry; Kim -az ülések sorrendje) és már kezdjük is nézni a Los Angeles-i tündérmesét. Hát igen...tipikus csajos film. :S

Mikor vége lett az első filmnek, következett a mi választásunk, egy horrorfilm, nevezetesen A kör. Persze ha látnátok Ash rémült arcát a film közben, ti sem tudnátok, hogy sajnáljátok vagy kiröhögjétek. :D Én inkább az első mellett döntöttem.
-Félsz?? -suttogtam a fülébe, úgy, hogy csak ő hallja.
-Nem...számomra túl röhejes ahhoz, hogy odanézzek.... -válaszolta cinizmussal a hangjában.
-Tudod, mit? Közelebb jöhetsz hozzám, ha akarsz. -ajánlottam fel. Ő erre csak a vállamra hajtotta a fejét és valószínűleg el is aludt.

~reggel~

*Harry szemszöge*

Elég vicces, hogy mindenki a kanapén alszik. :DD Mondjuk valakinek még az alvás is jól áll.... :$ (hát persze, hogy Kimnek :) )
Jah tényleg, még le kell rendezzem, hogy mi külön kapszulát kapjunk a London Eye-ra. Ugyanis odaviszem Kimet randira, de szeretném, ha ez meglepetés lenne... :)

*Liam szemszöge*

Általában nem én vagyok az aki a legkésőbb kel fel. Ez ma sem volt másként. Bár, amikor felébredtem, és megláttam az elém táruló látványt, kedvem lett volna jó hangosan nevetni az alvó bagázson.

~reggeli közben~

*Kim szemszöge*

Harry is észlény... xD Itt ül mellettem, és képes sms-t küldeni... Nah, megnézem, mit kaptam!
"Kim! :)
Mikor érsz rá eljönni velem a titkos helyre, ahova viszlek?? ;D Este 6 megfelel? :)
Harry xxx"
Én a hasamban pillangókat éreztem az sms-em láttán. Hogy lehet valaki ilyen aranyos? :$ Odafordultam Harry-hez és ezt mondtam neki:
-Nekem tökéletes!....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése