2012. november 18., vasárnap

2.Fejezet by: Heni

*Harry szemszöge*

Lou mióta gyorsan hazaértünk csak azzal van elfoglalva, hogy ezt az Ashley nevezetű lányt felébressze. Megnézem sikerrel jár-e.....
Ohóóó....mit látnak szemeim?? ;) ......
Louis úgy akarja elérni, hogy Ash felébredjen hogy egy répát rak az orra alá hátha megérzi a szagát és arra felébred.
- Lou, nem akarlak megbántani, de sztem ha egy ájultnak répákat raksz az orra alá nem fog tőle felébredni, hanem inkább még jobban elkábul.-mondtam neki amitől nagyon megsértődött ezért úgy gondoltam inkább lehívom hogy jöjjön le velem és hagyjuk Ashleyt pihenni...

*Kim szemszöge*

Mivel nem volt itt semmi kaja, ezért úgy gondoltam, összedobok valamit. Mivel azokból az alapanyagokból amik itthon voltak, max vajas kenyeret lehetett volna enni, ezért megkérdeztem, hogy nem akar-e valaki eljönni velem vásárolni.
Mivel tudtam, hogy Louissal semmiképpen nem mehetek, hiszen ő nagyon lassan vezet és gyalog hamarabb megjárnám, mint vele kocsival, ezért őt már kizártuk. 
Niallel sem mehetek, hiszen akkor annyit fog vásárolni, hogy nem bírjuk kifizetni, ezért ő sem lehetett, Liam pedig asszem kint volt Sammel, ezért már csak Harry és Zayn maradt. Láttam, hogy Zayn nagyon fáradt ezért gondoltam őt nem idegesítem ilyenekkel, így megkértem Harryt hogy jöjjön el velem.
Mikor hazaértünk a lasagnát vizsgálgattam, mikor hirtelen meghallottam, hogy rezeg a telóm.
Sms-t kaptam, méghozzá Harrytől. Remegő kézzel nyitottam meg, miközben nem bírtam a hasamban lévő életre kelt pillangóktól létezni.
Végre megnyílt....
"Szia! Lehet, hogy tolakodónak gondolsz de nem bírtam, ki hogy meg ne kérdezzem...Nem lenne-e kedved egy napot velem tölteni, hogy jobban megismerhessük egymást?Holnap?Ha jó, ha nem akkor is légyszi írj vissza...Harry x"

*Sam szemszöge*

Mivel már kint megéreztem a finom lasagne íncsiklandó illatát gondoltam megnézem mit csinálsz Kim, ezért bementem a konyhába. Kajak ilyet még nem láttam, Kim a nyakamba ugrott örömében, el nem tudtam képzelni, mi történhetett vele. Mert az oké hogy én nagyon boldog voltam, mert kint az udvaron Liammel annyira jól elbeszélgettünk, hogy majdnem megcsókolt, csak odaszállt egy méh ami majdnem megcsípett ezért a csókom a méhecskével együtt elszállt. De annyira nem voltam szomorú, mert igazából jobban örültem volna, ha valaki mástól kaptam volna majdnem....
-Kim, veled meg mi történt?
-El sem hiszed, nézd milyen sms-t küldött Harry Styles!
-Ez szuper, ugye igent írtál rá?-kérdeztem, de a választ meg sem vártam mert tudtam...
*Louis szemszöge*


Folyton az nyugtalanított, hogy hogy lehetek ennyire béna. Mivel nem bírtam elviselni, hogy még mindig nem ad Ash semmilyen életjelet kénytelen voltam felmenni hozzá. Ezt jól is tettem, mert Ash éppen akkor ébredt fel.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése