2012. november 18., vasárnap

19. fejezet by: Brigi

Sajnos a szám végére pont odaértünk és eljött az a pillanat amit egyikünk sem várt. A búcsúzás. Mindenki elbúcsúzott mindenkitől (ahogy az ilyenkor lenni szokott).
-Louis, de ne felejtsd el amit ígértél. Jó? - kérdeztem végül.
-Dehogy felejtem - mondta, és megcsókolt...

~ a fiúk távozása után 1 héttel ~

*Ash szemszöge*

Hát igen, a srácok már 1 egész hete elmentek... sajnos Loui nem tudja betartani az ígéretét, hogy mindig hív, mert iszonyat elfoglaltak. :S

-Ash, Kim! Valamelyikőtök elmenne venni pár ehető dolgot estére?? :D -zökkentett ki gondolatmenetemből Sam üvöltözése.
-Nyugi van!! Én megyek, ha nagyon muszáj! -húztam el a szám.
-Kénytelen leszel, mert én fel nem állok innen! -szólt Kim, aki még mindig nem nézett mást csak a TV-t.
-Jólvanna....látjátok milyen ari vagyok?! -mosolyodtam el nekik aranyosan, és már ki is léptem az utcára. Nem tudom mit kéne venni, de mindegy...max viszek Mekis kaját. ;)

A lényeg a zsebemben van, mégpedig a fülesem és a telóm. Mivel most nem kell úgyse senkivel se dumálnom, úgy döntöttem zenét hallgatok.

Persze egyből One Direction-t kezdtem el hallgatni. :D ...Annyira hiányoznak a fiúk, a hülyeségeikkel együtt.

Nagyon élveztem a zenét és a gondolataim egészen máshol jártak.....míg majdnem orrabuktam valakiben, ha az illető meg nem fog.
-Ohh..nagyon sajnálom, nem figyeltem.... -ekkor felnéztem és megláttam, hogy egy elég jóképű srácba ütköztem. ;D
-Nem is rossz...sokkal jobb mintha egy felfuvalkodott vénasszonyba mentem volna bele... -gondolkodtam (szerintem) egy kicsit hangosan.
-Tessék? Mondtál valamit az előbb?? -kérdezte fura fejjel. Ó baszki, remélem nem hallotta...
-Nem, csak azt, hogy sajnálom.
-Jah, semmi baj. :) Különben Josh vagyok, Josh Devine. -mutatkozott be és kinyújtotta a kezét, hogy rázzam meg.
-Én Ashley Adams vagyok, de hívj nyugodtan Ash-nek. -fogadtam el kézrázását.
-Most viszont nekem mennem kell... még egyszer bocsi! -mondtam és már indultam volna is, ha meg nem állít.
-Hééé! Elkérhetem a telefonszámod? :))
-Jólvan. -gyorsan lediktáltam neki a számom. Már ismét indulni akartam. Valószínűleg ő látta ezt, mert közelebb jött és már nyitotta is a száját... Azt hittem, hogy csak köszönni akar, de nem. Ezt súgta a fülembe:
-Hát igen, még mindig jobb vagyok, mint egy öregasszony.... -ekkor gyorsan megfordult és el is tűnt. Én, ellenben vele, meg se bírtam mozdulni... Suttogása közben leheletétől jólesően kirázott a hideg, amit nem tudtam magamtól mire vélni.  Végül csak elindultam.
Már a McDonald's-os zacsikkal a kezemben sétáltam az utcánkban, mikor megszólalt a telefonom. Gondolkodás nélkül beleszóltam egy ilyet:
-Mindjárt hazaérek a kajával, nyugi már!! -ezt persze azért mondtam, mert azt hittem, hogy valamelyik csaj hív.
-Ömm.... oks. Bár, én inkább azt akartam kérdezni, hogy hogy vagy, nem azt, hogy mikor jössz haza a kajával, de mindegy. -szólt bele a vonal másik végén egy ismerős hang.

-Zaaaayn!!!! -üvöltöttem fel az utca közepén. Azt azért tudni kell, hogy az utcán éppen pusztán 3 kisgyerek, 2 öreg mamó, 1 "raj" srác és 1 macska nézett hülyének (komolyan..még a macska is mintha vmi hülye grimaszt vágott volna rám xDD).
-Igen én vagyok! :) -hallottam a hangján, hogy mosolyog. Közben én az ajtóhoz értem, amit nehéz lesz fél kézzel kinyitni...
-Bocsi Zayn, majd picit később visszahívlak, jó? Csak most sajna le kell tennem. szia! Puszillak téged és a többieket is! ^^
-Átadom! x'DD -röhögött bele a telefonba és letette. Ez gyors beszélgetés volt...

*Sam szemszöge*

-Na végre! Már Kim éhen akart halni... :D -szóltam a megérkező Ash-nek.
-Csaknem!!
Kim-mel segítettünk kipakolni a barátnőnknek, és már el is kezdtük enni a fini hambikat. Mmmm... ^^

~ este ~

*Kim szemszöge*

-Mi lenne ha együtt néznénk vicces videókat a fiúkról YouTube-on?


-Okééé. Zseni vagy Kim. Ez tökjó lesz arra, hogy ne hiányozzanak annyira! ;) -díjazta az ötletemet Sam.


*Sam szemszöge*

-Na jó, nekem fellőtték a pizsamát! Alváááás! -ugrott ránk Ash, aki már alig tudta nyitva tartani a szemét.

-Jólvanna, Pizsilövöldöző. Feküdjünk le akkor aludni.
-Rendben, jóéjt! -köszöntünk el egymástól.

~reggel~

*Kim szemszöge*

Fuu...nagyon furcsát álmodtam tegnap éjjel...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése