2012. november 18., vasárnap

3.fejezet by: Eszti

* Ash szemszöge*

- Úristen, mi történt velem? Hol vagyok? És miért van egy répa az orrom alatt?


-Hát... tudod olyan béna voltam, hogy amikor menekültünk a fiúkkal a rajongók elől épp nyitottam az ajtót amikor arra jöttél te és a barátnőid. Én meg véletlenül fejbe vágtalak az ajtóval és te elájultál. A rajongókkal nagyon nem volt kedvünk leállni ezért mind a hármótokat elhoztunk ide az 1D házba. A répát meg én tettem oda hátha az illatától felébredsz. :) Nagyon sajnálom, hogy ilyen béna voltam. Ne haragudj.

Na ne, az lehetetlen, hogy pont Louis Tomlinson vágott fejbe egy ajtóval. Nem hiszem el mekkora mázlim van. Olyan aranyos, mindent megtett, hogy felébresszen. Még répát is tett az orrom alá. Kár, hogy utálom a répát. Nem baj neki elnézem. Annyira rendes.

-Semmi baj. Igazán aranyos, hogy még egy répával próbáltál felébreszteni. Sajnos én viszont nem vagyok valami nagy répapárti. Nem tartozik a kedvenceim közé.

-Bocsi a répa miatt. Gondolom tudod, hogy én viszont megőrülök érte.

*Louis szemszöge*

Hogy lehetek ilyen szerencsétlen. Olyan szép lány és most ott van a fején az a nagy púp. Szegénynek nagyon fájhatott. Csak egyet nem értek. Hogy lehet nem szeretni a répát? Pedig olyan finom.


*Sam szemszöge*

-Sam, légyszi szólsz a többieknek, hogy kaja van?

-Hát persze, Kim.

Mikor mindenkinek szóltam úgy csörtettek le a lépcsőn, mint akik három napja nem ettek. Legnagyobb meglepetésemre Lou Ashleyvel az oldalán jött le a lépcsőn. Nagyon megörültünk, hogy Ash felébredt, de legjobban Louis örült.

*Harry szemszöge*

Nagyon örülök, hogy felébredt Ashley. Louis csak úgy sugárzik. Mostanában olyan lehangolt volt mindenki, de mióta Louisnak köszönhetően itt vannak a lányok mindenki olyan boldog. Én is. Kim nagyon csinos lány. Nem csak csinos nagyon jól tud főzni.

Ez a lasagne isteni volt. Már csak azt kéne kitalálnom hova vigyem el holnap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése