2012. november 18., vasárnap

23.Fejezet by: Heni

-Szia! -köszöntem el tőle, a vita megelőzése végett, és már le is raktam a telefont.

*Kim szemszöge*

Mindig magam előtt látom Sam-et. Ugye nem fog.... meghalni? ...

~másnap~

*Kim szemszöge*

Már 3 napja nem tudtam aludni egy percet sem, mert annyira izgulok, hogy mi lesz szegény Sammel. Este még felhívtam Harryt, és azt mondta, hogy holnap (szóval ma)

indul hajnalban a repülő, mert még tudtak jegyet venni az első járatra. Annyira aranyosak, hogy Sam miatt otthagyják a turnét.
Mivel este nem volt bent Ash, mert elvileg valami sürgős dolga volt, csak egyedül voltam bent a kórházban arra várva, hogy Sam végre felébredjen.
 
Reggel jött be a nővér, hogy megnézze, hogy javult-e Sam állapota.
- Szép jó reggelt, te már megint nem alszol?- kérdezte a nővér.
- Jó reggelt, tudja ha ön a helyemben lenne ön sem tudna aludni- válaszoltam neki.
- Elhiszem, mert nekem is volt már ilyen esetem, csak nekem éppenséggel a lányommal, ezért gondoltam,
hogy jól esne egy csésze forró kávé.
- Óóó, nagy szépen köszönöm, és megkérdezhetem, hogy mi történt a kislányával?
Miközben a kávét szürcsöltem a nővér elmesélte, hogy a kislányának infarktusa volt.
Egyszer csak arra leszek figyelmes, hogy el kezd szólni a Save You Tonight. Néztem körbe-körbe, és észrevettem, hogy

itt van Ashley mobilja és valaki hívja.
-Hello, akkor áll még a mai nap?- kérdezte egy idegen hang.
- Te meg miről beszélsz és ki vagy?- kérdeztem az idegentől.
- Nem ismersz, én voltam az akinek az utcán nekimentél.
- Bocsi, de én nem tudom, hogy miről beszélsz, amúgy meg én nem Ash vagyok, hanem az egyik barátnője, csak nem vitte magával a telefonját.....
- Ja értem, akkor persze, hogy nem tudod miről van szó.
- Üzensz valamit neki? Vagy esetleg meséljem el amit nekem mondtál?
- Légyszíves kérdezd meg tőle, hogy akkor áll-e még a mai nap...
- Oké, akkor átadom.
- Szia!
- Szia!-köszöntem el majd leraktam.

*Ash szemszöge*

Mikor visszamentem a kórházba Kim egyből letámadott.
- Hol voltál?- kérdezte Kim.
- Csak elmentem vásárolni pár cuccot.
-Aha, és a telódat nem baj, hogy itt hagytad?
- Ömmm, miért? Keresett valaki??- kérdeztem csodálkozva.
- Valami srác, azért hívott, hogy akk áll-e a mai talitok...
- Milyen srác?
- Azt mondta, hogy az akinek nekimentél az utcán még a múltkor.
- Ja, hogy az....
- Drága Ashley még van valami titkod amiről, nem tudod, és fontos lenne, mert én úgy tudom, hogy még te könyörögtél Louisnak, hogy ne szedjen fel semmilyen csajt a turné alatt, erre te már rég felszedtél egy csávót. Hát ehhez csak gratulálni tudok, már bocsi.
- Jó, tudom, hogy hülye voltam, de......
Már nem fejezhettem be a mondatot mert a srácok hívtak. Azt mondták, hogy szerencsére egy csoport lemondta a jegyet ezért 20 perc és itt lesznek, mert
 
a repülő már landolt.

*Niall szemszöge*

Igaz, hogy mikor elmentünk a srácokkal a turnéra, arra vártam már, hogy találkozhassak Sammel, csak éppen nem így képzeltem el. A többiek kimentek a boltba venni gumimacit, mert úgy gondoltuk, hogy ha koncertek előtt is mindig azt esszük, akkor biztos most is segíteni fog. Annyira sajnáltam Samet, hogy még éhes sem volt, egyszerűen mióta megtudtam, hogy mi történt alig birok pár falatot legyűrni a torkomon.

Nem tudtam már mit csinálni, gondoltam, hogy ha arra nem ébred föl hogy megpuszilom, meg beszélek hozzá, akkor biztos segíteni fog, ha gitározok és énekelek neki. 


Gondoltam, hogy a Live While We're Young jó lesz. Már a számot végig énekeltem, ezért gondoltam, hogy megfogom a kezét, hátha felébred. Egyszer csak éreztem, hogy megszorítja a kezem (jó, igazából az nem nevezhető szorításnak, de én annak vettem xD) és kinyitja a szemét.
- Szia Sammy, már azt hittem sosem ébredsz fel- mondtam, majd megöleltem és egy puszit nyomtam a fejére.
- Szia Niall! Mi történt?
- Hát tudod, ezt ne tőlem kérdezd, hanem Kimtől, mert én turnén voltam, csak azért jöttem, mert Kim hívott, hogy baleseted volt.
Szegény Sam erre biztosan nem számított.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése